Olen 30 vuotias enkä ole koskaan kokenut hierontaa toisen ihmisen suorittamana
Tulin vaan pohtineeksi juuri kun katselin teeveetä ja siellä oli ihminen hieronnassa, 2-mieliset jutut kannattaa unohtaa ne olen kyllä kokenut, mutta en oikeata hierontaa
Täytyykin tarjota jollekkin setelinippua jos löytyy sopiva tämän toteuttamaan, tekisi meinaa hyvää!
Olen mies
Kommentit (10)
Voi, onpa kerrassaan surullista!
Hieromme kumppanini kanssa toisiamme joka ilta. Kyseessä ei ole mitään seksuaalista, vaan todella kipeiden jumien avaamista. Tämä on sellainen asia, mistä en voisi luopua elämässäni. Jos eroasimme, minun pitäisi löytää uusi hierontakumppani naapuristani. 😂
Toivottavasti sinäkin vielä löydät oman hierontakumppanisi, oli se sitten ystävä, kumppani tai naapuri.
Sama juttu minullakin. Ei ole kyllä varaa mennä edes.
Thaimassa saa hierontaa helposti. Siellä riittää naisia jotka kyllä hieroo kun vaan tarjoot pari drinksua.
Mene hierojalle ap, etsi sellainen paikkakunnaltasi.
Häh? Ei kai sitä kukaan ilmaiseksi hiero. Minä olen käynyt niin nais- kuin mieshierojillakaan. Vai millaista hierontaa oikein olet vailla??
Mä voisin hieroa ihan ilmatteeksi. Hieronta on elämän suurimpia nautintoja.
Kerran oon käynyt. Ihan ok, mutta en toista kertaa maksaisi. Olen onnekas kun minulla ole paikat koskaan jumissa. 32 vee olen.
Et sä kauheasti tarvi hierontaan seteleitäkään. Mulla makso viimeksi 50 min 60 e. Teki kyllä hyvää, ei ollut seksuaalista.