Onko ketään vantaalaisia?
Heippa!
Onko täällä ketään, joka sattuu asumaan Vantaalla?
t. Meg rv 37+2
Kommentit (15)
Moi!
Länsi-Vantaalta tarkemmin. Laskettu aika 17.2 ja
Naistenklinikalle olis tarkoitus sitten lähteä h-hetkellä tätä esikoistani
maailmaan saattamaan...
Ravitytsy rv 33 + 6
Vois tosiaan olla hauska vaihtaa spostiosoitteita, mutta täytyy ensin hankkia joku nimimerkillä oleva. Omalla nimelläni olevaa en tänne tohdi laittaa...
Palataan asiaan. Nyt on mentävä nukkumaan ennen kuin on uusi päivä...
Ihan syntyperäinen vantaalainen.
Raskaus viikkoja 6.
Jorviin menossa jos kaikki nyt menee hyvin.Olen synnyttänyt -98 ja-00 siellä ja olen ollut tyytyväinen.
Jos haluat kirjoitella, kokeilepa oheista: isohelmi(at)luukku.com
Täällä myös yksi Vantaalta, martinlaaksosta. Jorviin olemme menossa synnyttämään.
Suffels 26+6
jep...
Mutta vasta menossa viikoilla 15+5...
sitä asustellaan...
RV: 13+3, poika -01 ja tyttö -03
mutta olen vasta rv 6 ja jotain =)
Sunmom, pikku-ukko rv38+3 sekä muksut p-98,p-99 ja t-03
... joka tätä nykyä asuu Vantaalla, ja raskaudessa alkuperäistä vain hitusen perässä (34+3). Mamma itse on melko tarkkaan 70-luvun puolivälistä...
Itse asun Tikkurilassa ja Haikaranpesään olen menossa, jos kaikki menee hyvin... Missä päin sinä asut? Tai missä päin muut vastanneet asuvat?
kirjoittelija asustelee: Kivimäessä, Martinlaakson kupeessa. Haikaranpesään meilläkin tarkoitus jos kaikki menee hyvin sinne " ponnistus" vaiheeseen asti, ongelmia ei siis kaivata jottei tiputa :O)
edellisetkin painokset siellä syntyneet joten toivottavasti tämäkin.
RV: 13+4, poika 01 ja tyttö 03 ja itse -70luvun mallia, sieltä puolesta välistä ;)
Me asustellaan Tikkurilan vieressä, autolla tiksiin menee viitisen minuuttia. Itse olen vm -77.
Kättärille olen myös menossa, mutta tavalliselle osastolle kun joutuu tuo mies hoitamaan muun katraan kotosalla sillä välin kun ollaan vauvan kanssa laitoksella.
Jos haluat, mulle voi mailata sunmom@netti.fi
... Itä-Hakkilassa ja Kättärille olisi myös tarkoitus ehtiä. Ja sinne Haikaranpesään...
Oliko teillä jo Haikaranpesän valmennukset?
Onko sinulla myös esikoinen tulossa? Tässä ei taida olla mitään systeemiä, että voisi sähköpostiosoitteita vaihtaa siis muutoin kuin tänne osoitteen kirjoittamalla?