Suihkussa saa muka käydä keskellä yötä vaikka asuu kerrostalossa
Siis miten voi olla? Normaali ihmiset kyllä nukkuu yöllä. Suihkussa käydään aamulla ennen työpäivää ja iltapäivällä kun tullaan töistä tai koulusta. Ei todellakaan keskellä yötä.
Kommentit (12)
Et sitten pidä esim. vuorotyöläisiä "normaaleina ihmisinä"? Suihkusta ei kovin kummoista meteliä toisiin huoneistoihin kantaudu, joten jos naapurin suihkuttelu häiritsee nukkumistasi, kannattaa harkita jotain toista asumismuotoa. Sanon tämän itsekin ääniherkkänä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten pidä esim. vuorotyöläisiä "normaaleina ihmisinä"? Suihkusta ei kovin kummoista meteliä toisiin huoneistoihin kantaudu, joten jos naapurin suihkuttelu häiritsee nukkumistasi, kannattaa harkita jotain toista asumismuotoa. Sanon tämän itsekin ääniherkkänä ihmisenä.
Jos on vuorotöissä niin menee suihkuun päivällä.
Kun tullaan kotiin
Yövuorosta
Baari-illasta
Myöhäisestä treenistä kuntosalilla
tms, niin TOTTAKAI silloin saa omassa kodissaan suihkussa käydä
Peseytymisaika on yksityisasia. Lisäksi moni tekee työvuoroja, joiden päättymis- ja alkamisajat voivat olla ihan mitä vain muuta kuin 8-16. Jos kylppäri on naapuriyksiön vieressä, siitä olisi tietysti hyvä olla tietoinen ja pyrkiä olemaan meluamatta ja käydä yöaikaan suihkussa sujuvasti.
Suihkusta nyt ei luulisi paljoa ääntä kuuluvan ja toisekseen harvempi on suihkussa pitkäkestoisesti.
Esim minä pääsen töistä klo 22
Tulen kotiin ja syön minkä jälkeen lähden salille
Salilla n 00-1.30 jonka jälkeen kotiin ja suihkuun
Eli suihkussa tulee käytyä tuossa kahden maissa yöllä 3-5 krt viikossa
Ei tulisi mieleenkään mennä nukkumaan salin hiet iholla.
Mutta eipä ole naapurit tästä onneksi ikinä valittaneetkaan
Ei meille ainakaan suihkun ääni naapurista kuulu, pyykkikone kuuluu
Mä en ole koskaan kuullut kun naapuri käy suihkussa. Kerran tosin sain naapurilta pitkän kirjeen, missä toivoi etten kävisin öisin suihkussa. Hän oli hyvin sairas ihminen ja tässä kerrostalossa asui hyvin kirjavaa porukkaa ja äänieristys oli huono. Huonosti valittu asuintalo siis. En muuttanut tapojani.
Mä en ole koskaan kuullut yhdenkään naapurin suihkussakäynti-ääntä. Olen asunut lukuisissa kerrostaloissa elämäni aikana, eikä naapureiden vessakäyntikään ole koskaan kuulunut minun asuntooni. Ihmetyttää minkälaisissa pahvitaloissa te jotka häiriinnytte, oikein asutte?
Vierailija kirjoitti:
Esim minä pääsen töistä klo 22
Tulen kotiin ja syön minkä jälkeen lähden salille
Salilla n 00-1.30 jonka jälkeen kotiin ja suihkuun
Eli suihkussa tulee käytyä tuossa kahden maissa yöllä 3-5 krt viikossa
Ei tulisi mieleenkään mennä nukkumaan salin hiet iholla.
Mutta eipä ole naapurit tästä onneksi ikinä valittaneetkaan
Miksi sä et käy salilla suihkussa? Luulisi olevan mukavampaa niin.
Käyn silloin suihkussa kun huvittaa. Talon järjestyssäännöissä ei lue mitään siitä, etteikö muka saa käydä yölläkin suihkussa.
Taitaa tämäkin aloitus olla provo. 2/5
lähde unohtui
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010019264.html?utm_medium=promobox&ut…