Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dementian takia välien meneminen sukulaisiin? Kokemuksia?

Vierailija
22.11.2023 |

Dementiaa sairastava on aina ollut riidanhaluinen, mutta nyt erityisesti riitelee sukulaistensa kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Kohta hänellä on dementia mennyt niin pitkälle että joutuu laitokseen eikä välien meneminen kiinnosta enää ketään. Sairas hän on. 

Vierailija
2/6 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kyseessä siis äitini, joka on unohtanut oman siskonsa sukunimen ja väittää tämän varastaneen osan astioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Kyseessä siis äitini, joka on unohtanut oman siskonsa sukunimen ja väittää tämän varastaneen osan astioistaan.

Minulla on tuttava, joka rustaa harva se päivä rikosilmoitusta varastetuista tavaroistaan jotka on itse hukannut. Syyllinen on milloin kukakin. Alzheimeria sairastaa. Ei hänelle kukaan suuttua viitsi, mutta noiden harhakuvitelmien ja  niiden seurausten vuoksi, sekä jatkuvan pahantuulisuuden ihmiset pysyvät ymmärrettävästi kaukana.

Vierailija
4/6 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairauteen kuuluu vaikka mitä. Oma äitini puhui joskus , että en soita ja enkä käy. Ostin sitten suklaata vähäsen , niin kotihoito tajusi mun käyneen. Sitten on niitä perus juttuja ja naapurit kuulee aina kaiken. Nyt sitten minut tunnistaa enää.

Vierailija
5/6 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taitavat riidellä ilman dementiaa ja sen kanssa. Osa oli jo nuorena sellaisia raivoavia kiukkupusseja. Eivät muista kaikkea, eikä heidän mielessä pysy ja yrittävät sekaantua muiden asioihin. No minkäs sille voi. Ei voikaan olla tekemisissä koska se on toiselle liian raskasta. Joskus miettii onko se joku asperger.

Vierailija
6/6 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttava, joka rustaa harva se päivä rikosilmoitusta varastetuista tavaroistaan jotka on itse hukannut. Syyllinen on milloin kukakin. Alzheimeria sairastaa. Ei hänelle kukaan suuttua viitsi, mutta noiden harhakuvitelmien ja  niiden seurausten vuoksi, sekä jatkuvan pahantuulisuuden ihmiset pysyvät ymmärrettävästi kaukana.

Kait sairastavalla on asianmukainen lääkitys? Minun omaisella alzheimer, edennyt jo pitkälle. Lääkitys kohillaan, on virkeä ja juttelee sekä nauraa muistellessamme hauskoja juttuja. Huumorintajuakin vielä löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi