Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten potilas voi tietää, onko hänen terveystietoja urkittu?

Vierailija
22.11.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010007967.html

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen mukaan potilaan tietoja on tarkasteltu asiattomasti viime kevään ja kesän aikana. Asia tuli ilmi potilaan aloitteesta.

Näkeekö ne kanta.fi palvelusta kuka lukee tai on kirjautunut viimeksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä en ikinä mene mihinkään lääkäreihin, pidän huolta omasta terveydestä niin eipä tarvitse ikinä mennä.

Vierailija
2/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö voi tehdä hyvinvointialueelle tietopyynnön siitä, että kuka hänen tietojaan on katsellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä jos joku tietää ne mielenterveyshäiriöt, kaikista muista ihmiset puhuu vapaasti ihan kysymättä.

Vierailija
4/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minä en ikinä mene mihinkään lääkäreihin, pidän huolta omasta terveydestä niin eipä tarvitse ikinä mennä.

Et voi tietää vaikka sairastuisit jo huomenna vakavasti tai joutuisit onnettomuuteen.

Vierailija
5/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä dir komennolla yleensä päivämäärät näkyy ja tarkemmin kun kirjoittaa type ja painaa koukkua.

Vierailija
6/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olettaa että kaikki on nähnyt ne. Typerää että näitä säilytetään jossain valtakunnallisessa rekisterissä, olisi paljon parempi että nämä jaettaisiin kansalaisten itsensä säilytettäväksi

Vierailija
7/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko leikata itse tulevan umpisuolentulehduksesi? Tiedät kai, että joka kolmas suomalainen saa elämänsä aikana syöpätaudin?

Vierailija
8/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
9/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokoot ihan kuka vain, jos kiinnostaa. Minun tiedoissani ei ainakaan ole mitään ihmeellistä, atooppinen iho, kolme raskautta ja synnytystä, ehkäisy, muutama flunssa ja kurkunpää tulehdus, pari luomen poistoa, nyt esivaihdevuodet ja siinäpä se. 

Vierailija
10/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, olet varmasti tosi nuori tai tosi tyhmä!

Vierailija
11/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokoot ihan kuka vain, jos kiinnostaa. Minun tiedoissani ei ainakaan ole mitään ihmeellistä, atooppinen iho, kolme raskautta ja synnytystä, ehkäisy, muutama flunssa ja kurkunpää tulehdus, pari luomen poistoa, nyt esivaihdevuodet ja siinäpä se. 

Samoja juttuja, eli ei mitään väliä.

Vierailija
12/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: Mene osaston kahvihuoneeseen kahvipaussin aikaan.

Vierailija
13/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen juttu. 50 terveydenhuollon henkilöä käynyt asiattomasti kyttäämässä yhden ja saman potilaan tietoja. Sitten jos tällaista epäilee terveydenhuollossa, pidetään vainoharhaisena :D

Vierailija
14/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
15/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen juttu. 50 terveydenhuollon henkilöä käynyt asiattomasti kyttäämässä yhden ja saman potilaan tietoja. Sitten jos tällaista epäilee terveydenhuollossa, pidetään vainoharhaisena :D

:D

Vierailija
16/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli peräsuolen laskeuma.

Vierailija
17/17 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota pätkääkään tietosuojaan. Jatkuvasti tulee ilmi jossain väärinkäytöksiä.