Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhien laatuvaatimukset viihde elektroniikka.

Vierailija
21.11.2023 |

Siis niin se vain on. Jos esim toria katsoo porukka myy aina toisinaan siellä Samsungin S sarjaa 21/22/23 on plussaa ja ultraakin tarjolla. Miten joku TOHELO tosiaan luulee että esim tuollainen s23ultra irtoaisi 

Tarjotulla 150-200€. On kyllä järjen juoksu kohdillaan taitaa lähteä jostain alimmillaan 500€ eikä löydy edes.

Mutta joo tuttavani myi tuollaisen s23+ puhelimen ja sai melkein uuden hinnan siitä. Toki  uusi olikin kyseessä kun 2viikkoa käytti ennen myyntiä. Hälle tuli muuta kautta itselleen se ultra malli niin jäi ihan turhaksi 23+ malli.

Kertoi minulle tästä että suurin osa yhteyden ottajista oli kuulemma suoraan sanonut että voitko varata "kela rahat" tulee silloin ja silloin. Ostohousut jalassa mennään torilta puhelinta etsimään ilman että valuuttaa valmiiksi. Kyllä on todella järkevää. 

Lisäksi kertoi että nämä suharit oli yrittänyt kusettaa häntä vaikka millä keinoin. Kuulemma vaihdossa tarjottu OnePlus nord ce lite malleja ja ensimmäisiä nordeja. Nuista olisi kuulemma pitänyt yli 250-300€ saada hinnasta pois. Vaikka eol laitteet kyseessä. 

Siispä herääkin kysymys. Luuleeko joku oikeasti saavan HUIPPUPUHELIMEN kun tarjoaa omaa vain puhelinta vaihdossa lippulaivaa pienellä välirahalla. Huh huh sanon minä.

Itse olen torissa kiertänyt ja tehnyt ilmoituksia niistä ilmoituksista missä selvästi yritetään KUSETTAA ja valehdellaan otetaan hinta kuvasta sieltä missä kallein sillä hetkellä yms. Huomasin kun selasin sitä niin esim XIAOMI 11t ei Pro. Yritettiin yli 180-250€ siitä saada.

Arvon kansalaiset tuo on huijausta koska 11T sarja on jo ser jätettä. Itse möin tuollaisen 1vja6kk sitten. Silloin jo Pudotin hinnaksi 120€ niin tänä päivänä jopa satasta enemmän.

Olkaa tarkkoja kun ostatte torista siellä on todella epäluotettavaa porukkaa. Ihan sika hintoja laitteilla joihin ei enää edes tule päivityksiä.

Kiitos olen puhunut. Helpotti. Vituttaa vaan kun siellä näkee että yritetään ihan selvästi saada hirveitä summia verrattuna OIKEAAN hintaan.

Oletteko huomanneet vilpillistä touhua torissa ? Ylihintaa yms

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä