Pesetkö koskaan hampaita ajoissa, ettet söisi enää illalla?
Minä pesen ja lankaan ennen kuin tekee mieli mättää mitään. Toimii.
Kommentit (8)
Ei mulla hampaiden peseminen vaikuta siihen, olenko nälkäinen ja haluanko syödä. Tosin en ole mikään fiilismässyttäjä, eli syön vain nälkääni, mutta jos se nälkä iskee klo 2:30 aamuyöstä kesken unien, niin ihan sama se siinä kohden on olenko pessyt hampaat vai en, syön kaikesta huolimatta :)
Syön useimmiten vain illalla, joten ei ole tarvetta rajoittaa.
Minä pesen hampaat iltaisin tosi tarkkaan, lankaan ja tikutan sekä käytän suuvettä. En tosiaan alkaisi pikkunälän tai mieliteon vuoksi sitä uudelleen tekemään. Likaisilla hampailla en käy nukkumaan.
Teen noin :) illalla teen tarkimman mahdollisen puhdistuksen ja ei sitä tosiaan viitsi uusiksi aloittaa vain jotta saa jonkin mielihalun tyydytettyä. Harvoin tekee illalla mieli jotakin, enkä syö aamullakaan, mutta tapa harjata hampaat syömisen estämiseksi on jääny laihdutuksen ajoilta.
Peseminen ei vaikuta. Pitää pystyä hillitsemään itsensä. Iltapalan voi syödä. Siitä ei ole haittaa. Ei kantsi yrittää nukkua nälkäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen hampaat iltaisin tosi tarkkaan, lankaan ja tikutan sekä käytän suuvettä. En tosiaan alkaisi pikkunälän tai mieliteon vuoksi sitä uudelleen tekemään. Likaisilla hampailla en käy nukkumaan.
Sama. Huono hammashygienia on epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Huono hammashygienia on epämiellyttävää.
En nyt oikein tiedä onko se jatkuva hinkaaminenkaan hyväksi. Sama muunkin pesemisen kanssa.
- vain aamuisin pesevä
Kerran pesin hampaita Jyväskylän Suurajoisssa, kun oltiin yön yli teltalla.