Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo kysymys: raskaus ja alapään haju...

Vierailija
02.09.2008 |

Hei! Onko täällä kenelläkään kokemusta raskaudenajan tuoksumuutoksista??? Eli siis minusta oman alapääni haju on muuttunut todella voimakkaaksi ja myös erilaiseksi kuin miltä se normaalitilassa tuoksuu.

Tietty myös oma hajuaisti on terävöitynyt, joten tämä on mielestäni aikas kiusallista. En usko, että kukaan muu välttämättä haistaa alapääni hajua, mutta minä itse haistan ja tuntuu, että haisen kokoajan vaikka tietenkin pesen itseäni ihan säännöllisesti.

ONKO TÄMÄ JOKIN HORMONIMUUTOSJUTTU??? Olen nyt kolmatta kertaa raskaana ja tällaista samaa muistan kyllä viime raskaudestakin.

Vai olenko ainut tällaisesta kärsivä :o/???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ensimmäisessä raskaudessa. Alapään hajut tuntuivat muuttuvan todella voimakkaiksi, vaikka kävin säännöllisesti pesulla, pesin alapään ehkä 2 kertaa päivässä, enkä koskaan käyttänyt pesuaineita. Kysyin mieheltäkin että haisenko ihan hirveälle, mutta sanoi vain että kuulemma tuo johtuu vain omasta terävöityneestä hajuaististani. :P Tiedä sitten halusiko vain olla armelias.

Tässä raskaudessa taas ei ole tullut mitään kauheita hajuja, mutta sitäkin enemmän outoja limoja havaittu. :P

Ajattelin kyllä siitä kysyä ensi kerralla neuvolassa että saattaisiko olla joku tulehdus tms. Ja jos sua mietityttää tuo haju, niin voit sinäkin kysäistä samaa juttua. Haju yhdistettunä kirvelyyn ja kutinaan saattaa viitata tulehdukseen.

Vierailija
2/2 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkiskelin tarkemmin, niin mulla kyllä haju tulee pesuista huolimatta enemmänkin nivusista eli hikirauhasista. On kyllä järkkyä haistaa alapäänsä ihan tälleen housut ja pikkarinsuojat päällä...............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä