Minne mennä uudeksi vuodeksi?
Joudun olemaan joulun töissä, vastineeksi saan palkallisena vapaana 30.12-6.1 - ajan. Nyt pitää päästä irti omista arkiympyröistä. Haluan matkustaa johonkin itselle uuteen paikkaan, mukaan hyvä kirja ja kamera. En kaipaa rantariehuntaa mutta en toisaalta myöskään vuoristo-patikointia. Siis joku mukava kalastajakylä tai sisämaan pikkukaupunki, jossa voi olla omissa oloissaan ja latautua hetken. Onko ehdotuksia. Ei mielellään yli 8 tunnin lentoja!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mene Rovaniemelle, tue kotimaista matkailua.
Mistä arvasit? Ei käy, olen syntynyt Pellossa ja Rovaniemellä olevia sukulaisia nimenomaan en halua tavata.
Itse vietän joulun, uuden vuoden, tammikuun ja osan helmikuusta aina Japanissa. Nyt tulee tänä vuonna 15 kerta (13, jos lasketaan 2 vuotta, kun asuin Tokiossa) kun lähden lomamatkalle Japaniin.
Suosittelen. Tosin itse osaan kielen ja tunnen kulttuurin, mutta Tokiossa pärjäät ihan ok hyvin pelkällä englannilla, mutta jos haluat mennä maaseusulle, niin silloin on pakko osata kieltä. Japanilainen (shintolainen) uusi vuosi eroaa suomalaisesta junttimaisesta uudesta vuodesta.
Japanissa voi olla turistina ilman visaa 3 kuukautta. M28
Mites ois Valencia Espanjan itäosassa. Välimeri on vieressä. Pohjoispuolella, vai oliko länsipuolella, on kaksi pientä kansallispuistoa, tosin vuoristoa. Siinä on myös metsäinen rannikko nimeltä Casablanca.... Hyvä sähköpyöräilyalue koko itärannikko. Toki ihmisiä on paljon ja melua varmasti on uuden vuoden takia.
Vierailija kirjoitti:
Mites ois Valencia Espanjan itäosassa. Välimeri on vieressä. Pohjoispuolella, vai oliko länsipuolella, on kaksi pientä kansallispuistoa, tosin vuoristoa. Siinä on myös metsäinen rannikko nimeltä Casablanca.... Hyvä sähköpyöräilyalue koko itärannikko. Toki ihmisiä on paljon ja melua varmasti on uuden vuoden takia.
Viisasta lähteä Espanjaan, kun muslimit riehuu ja puukottaa ei-muslimeja... M28
Minä lähden Puerto de la Cruziin Kanarialle. Jos ei rantariehuntaa tai vuoristopatikointia kaipaa, eihän niihin ole pakko osallistua, vaikka tarjolla olisikin.
30.12.-6.1.
Opettele paskiainen merkitsemään päivämäärät oikein. Järjestysluku merkitään pisteellä. Miten tyhmiä te nykynuoret olette kun ala-asteella opittua ette osaa? Ääliö olet ap.
Vierailija kirjoitti:
30.12.-6.1.
Opettele paskiainen merkitsemään päivämäärät oikein. Järjestysluku merkitään pisteellä. Miten tyhmiä te nykynuoret olette kun ala-asteella opittua ette osaa? Ääliö olet ap.
Samaa mietin, nykyään nämä ääliöt eivät osaa enää yhtään mitään.
Sä tiedät itse mihin oot menossa. Osasit niin hyvin kuvailla sen paikan. Me muut ehdotettaisi omaa sänkyä ja peittoja, Kanariaa tai Usaa.
Mene Rovaniemelle, tue kotimaista matkailua.