Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini suutahti kun en kehunut maasta taivaaseen

Vierailija
01.01.2007 |

heidän vauvansa saamaa nimeä joka on Jenniina. En vaan pystynyt kun en siitä tykkää mutta en tietty haukkunutkaan mitenkään. Sanoin jotain tyyliin jaha. Alkoi haukkuun mun lasten nimiä jotka hiukan vanhahkoja ja eri tyylisiä. Antoi oikein tulla täydeltä laidalta, huh huh. Olin ihan äimänä ja sain vain sanottua et kukin antaa sellaisen nimen mistä tykkää mutta eipä paljon auttanut. Saa nähdä tuliko välirikko.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin vaikee sanoo et kiva nimi tms?

Vierailija
2/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on juuri synnyttänyt ja antanut lapselleen nimen jota pitää kauneimpana. Olisiko ollut ihan liikaa vaikka hymyillä ja sanoa että " kiva nimi" .

Olisiko se ollut jotenkin periaatteitasi vastaan tai jotain? Olet aika kolkon kuuloinen.

Ystäväsi reagoi myös oudosti. Ehkä hieman babybluesia ilmassa? Molemmilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kehu, jos et tykkää. Kamala nimi se Jenniina on.

Vierailija
4/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias toki tulee olla.

Vierailija
5/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ystäväsi olisi nimennyt lapsensa Jemppadempaksi niin mitä sairasta nautintoa sinä saat ilmoittamalla ystävällesi että sinä et pidä nimestä?

Ilmeisesti tuollaisia töksäyttelyitä ja huutopurkauksia voi odottaa vain moukilta. Käytöstavoista ei tietoakaan.

Vierailija
6/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi paljon fiksummin kuin minä, jonka naamasta kyllä valitettavasti mielipide näkyy, enkä edes voi sille mitään...

Vierailija
7/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selvästikään nimen haltijaa ei (kaamea nimi) ja tulevaisuudesta toivotat parempaa kuin mitä tämä hetki nimenantamisineen on...

Vierailija
8/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisiko Jenniinna tädin syliin mutta kaveri alkoi heti riehuun ja haukkuun mun lasten nimiä. Tajuan nyt ei os pitänyt sanoa perään et kiva nimi mutta jäi sitten sanomatta. t.ap

Vierailija
9/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden osalta. t.ap

Vierailija
10/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lastesi nimiä siksi, että niin usein täällä kailotellaan suureen ääneen kaverin perheen asiat nimiä myöten, mutta omat tiedot pidetään visusti salassa. Hienoa että joskus joku uskaltaa tuoda myös omia tietojaan julki.

Tarkoitus ei siis ollut alkaa vertailemaan lasten nimiä.. :)

Vierailija
11/11 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa moukka osaa päästää suustaan töksäyttelyjä, sanoa mitä päässä sillä hetkellä liikkuu eli ' olla rohkea ja sanoa mitä ajattelee' tai muka ' omistaa omia mielipiteitä' .

Siis paljon vaikeampaa on olla sanomatta niitä.

Itse olen joutunut opettelemaan sanomaan jotain hyvää toisesta tai toisen lapsesta, hankinnoista, harrastuksista, mielenkiinnon kohteista tai tyylisuunnasta. Vaikeaa se on mutta nyt osaan nähdä asioita toisen näkökulmasta enkä pidä omia näkemyksiäni enään ainoina, mutta sitäkin arvokkaimpina, koska ne on henkilököhtaisia ja persoonallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan