Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni härnäys on minulle suuri nautinto

Vierailija
11.11.2023 |

Minä rakastan sitä kun härnään miestäni ja saan sen käymään todella kuumana, sitten lopetan ja olen kuin mitään ei olisi tapahtanutkaan. Ja aina jonkun ajan päästä jatkan taas mieheni seksuaalista stimulointiaja kun mieheni yrittää yhdyntää, niin annan taas vain pakit.

Sitten kun mieheni on aivan siinä rajoilla, että alkaa itsestäni jo tuntumaan, että se varmaan ottaa mut kohta väkisin, niin annan sille luvan.

On aivan mahtavaa katsoa kuinka mieheni mylvii ja silmät vain pyörii päässä, kun hän vihdoinkin saa täyttymyksensä. Siinä se sitten makailee monta minuuttia aivan voipuneena ennen kuin pystyy edes liikahtamaankaan.

Mieheni on kertonut, että aluksi hän ei oikein pitänyt tuosta ja etenkin se tuntui ikävältä kuinka kylmästi ja julmasti kielsin häntä koskemasta minuun. Mutta kun hän saa tuosta leikistä parhaimmat orgasmit ikinä, niin hän on alkanut oikein odottamaan sitä, että milloin on taas se päivä, kun minä leikin hänellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä saat? Kuulostaa hyvin panokeskeiseltä.

Vierailija
2/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä saat? Kuulostaa hyvin panokeskeiseltä.

Tuo vallan tunne kuinka ohjailen miestäni miten haluan. Ja tuo psykologinen peli, jossa härnäyksen jälkeen käyttäydyn kuin en olisi tehnyt yhtään mitään.

Mieheni mukaan juuri tuo on samalla äärimmäisen ärsyttävää sekä turhauttava, kun hän on tuskissaan penis kivikovana ja minä en anna hänen tarpeilleen minkäänlaista huomiota.

Onhan meillä ihan ns. normaalia rakastavaisten elämää, mutta ehkä kerran kuussa annan miehelleni tämän erikoiskäsittelyn. Mieheni on myös sanonut, että parasta on just se, että hän ei tiedä milloin se tapahtuu. Joskus annan vääriä hälytyksiä ja voin vaikka yhden kerran kieltäytyä, mutta sitten annan mieheni edetä kuten hän haluaa.

Ja miehenihän on hyvin dominoiva muuten seksissä, hän vie ja minä vikisen. Mutta tuon esileikin suhteen meidän roolit ovatkin ihan vastakkaiset, minä teen aloitteet ja määrään miten edetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, kun hyväilen parasta aikaa äsken (upeasta tekstistäsi kiihottuessani) omaa karvaistajäykkääkaluani. Ajattelen tekstiäsi aina, etenkin iltaisin kun makaan alasti lökösohvallani kaikki verhot ovat avattuna ja kaikki valot päällä kun nyt vain syksynpimeissä illoissa vaan olla voi. Niin ulkoa silloin parhaimmillaan näkee ihan kaiken täältä. Se kiihottaa, ajatuksen tasollakin. Asun yhdentason modernissa talossa 'isojen ikkunoiden suojissa', ha! Nautin ajatuksesta ja kiitotun valtavasti aina, kun kuka tahansa ohi kävelevä naapurinainen, saattaa nähdä minut täältä omalta lökösohvallani ilkialasti ja jopa joskus, masturboimassa.. En tiedä, tai ehkä säkin hiukan, ajattelet samoin siellä? Tiedän, itse ainakin, miten tälläinen kiihottaa avointa mieltä.. Se on aivan orgastisen kiihoittavaa ja ihanaa!

Vierailija
4/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, kun hyväilen parasta aikaa äsken (upeasta tekstistäsi kiihottuessani)

Tuolla toisaalla on se Kuinka pervo olet-ketju.

Vierailija
5/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, kun hyväilen parasta aikaa äsken (upeasta tekstistäsi kiihottuessani)

Tuolla toisaalla on se Kuinka pervo olet-ketju.

Totta tosiaan, kiitos hyvästä vinkistä kun toisaalta täältä löytyy myös, kaltaisillesi puritaanillittälille se, oma Kun ahdistaa ihmisen seksuaalisuus pervot -ketju. Käy ihmeessä tutustuu!

Vierailija
6/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös teen tuota poikaystävälleni, että härnään häntä ja sitä on niin sairaan kiihottavaa sit katsella kun toisella seisoo niin kipeenä ja pystyssä ja kaikkee... ihan punasinertävänä ja päästä erittyy nestettä... voih...

Tein esim. niin yhtenä päivänä, että annoin hänen hieroa terskaa pimpilläni, mutta en työntää sisään. Olin selälläni ja vähän kiemursin vietellen häntä. Levittelin jalkojani enemmän ja hieroin jaloillani miehen jalkoja. Kuljettelin kantapäitä miehen takareisiä ylöspäin. Mies huohotti kiimassaan niin raskaasti ja voihki ääneen. Kohottauduin ja hän suuteli mua raskaasti painaen mut takas alas. Toisti nimeäni ja pyysi antamaan. Tuntui, että siinä kostuin niin että tulvin.

Vierailija
7/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin mies nussii tiukasti päälläni ja tosi rajusti sen jälkeen kun saa luvan. Tosta syystä rakastan hänen kiusoittelua. Mieletöntä on saada sitä kyytiä. Yleensä ollaan aika romanttisesti ja hellästi. Sekin on ihanaa mutta vaihtelu on myös ihanaa!

Vierailija
8/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tuun hulluksi jo siitä kun tyttis kiusaa ja peruuttelee poispäin, kun mä yritän suudella häntä. Painan tytön yleensä sit seinää vasten, nostan hänen kädet ylös ja suutelen kiihkeesti. Toi johtaa sit kuumaan seksiin.

Vierailija
9/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon teinistä asti rakastanut tuota ja sitä maskuliinista käytöstä, minkä saan aikaan pojassa. Muistan hyvin suutelumaratonit koulussa, ne käytävällä ja nurkalla nojailut. Rakastin saada hänet kiihottumaan niin, että tunsin sen housujeni läpi, kun hän nojasi minuun ja itse nojasin seinään. Rakastin saada hänet aivan kiihkoihin ja sitten pitikin lähteä tunnille tai muualle. Rakastin sitä, miten suudelmat kiihtyivät aina loppua kohti ja poika aneli käheällä äänellä seksiä.

Vierailija
10/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin hätäisesti työntymässä muhun, että tuskin onnistuisi kovana odotella kovin kauaa. Ajatuksen tasolla kivaa.

Vierailija
11/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa tuossa on kun minulla vaimoni kiusaamisessa. Käyn vieraissa niin, ettei vaimoni tiedä mitään, mutta sitten jätän pieniä merkkejä vaimon huomattavaksi. Pitkiä hiuksia, hajuveden tuoksua, ravintolalaskuja yhteiseltä tililtä ym. Vaimo oikein kihisee kiukusta, mutta minulla on aina pitävä selitys olemassa ja sekös saa vaimon aivan tolaltaan.

Vierailija
12/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo teki samaa. Kyllästyin ja hain seksin sitten muualta. Nyt se sitten ihmettelee, miksi sen härnäykset ei saa enää aikaiseksi mitään reaktiota. Sitä oikeasti tilanne ärsyttää, kun on huomannut tulleensa huomaamattomaksi.

Vierailija
13/15 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo teki samaa. Kyllästyin ja hain seksin sitten muualta. Nyt se sitten ihmettelee, miksi sen härnäykset ei saa enää aikaiseksi mitään reaktiota. Sitä oikeasti tilanne ärsyttää, kun on huomannut tulleensa huomaamattomaksi.

Voi kuule, kun terveessä suhteessa sovitaan mitä saa tehdä ja mitä ei ja kunnioitetaan yhteisiä sopimuksia.

Kannattaa erota hyvissä ajoinnen ennen sitä, että parisuhteesta tulee typerää valtakamppailua ja kilpailua siitä, että kumpi loukkaa toista enemmän.

Vierailija
14/15 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku mies ja pidän siitä, kun joskus harvoin joku naispuolinen onnistuu vahingossa härnäämään minua esimerkiksi siten, että hän sanoo tai tekee jotain sellaista, mikä ei sinänsä ole mitenkään avoimen seksuaalista, mutta joka silti sattuu kolahtamaan seksuaalisiin mieltymyksiini.

m36

Vierailija
15/15 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävisi varmaankin samoin mutta en ehkä etsisi seksiä muualta.  Oikeasti perhe-elämässä kuitenkin tulee tilanteita ettei seksi aina onnistu . Lapset heräävät yllättäen tai eivät nukahda . Vähän myöhemmällä ikää teinit saattaa kukkuu yömyöhään ,eipä siinä toista kiusoitella . Yhdessä etsitään yhteinen aika . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi