Lehdessä vaahdotaan retinolista. Jotkut menevät halpaan
Kommentit (10)
Jos joku saa hyötyä ja iloa retinolista ihonhoidossa, turha sinun on sitä surra. Mm. Normalin retinolvoiteet ovat ihan super, eivätkä edes maksa paljoa.
Retinolin teho on tieteellisesti todistettu, sitä käytetään ihotautienkin hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Iltapäivälehti.
Vierailija kirjoitti:
Retinolin teho on tieteellisesti todistettu, sitä käytetään ihotautienkin hoidossa.
Ihotautien hoidossa käytetään tretinoiinia, joka on retinolin aktiivinen muoto, ja siten merkittävästi tehokkaampi. Retinoli ihan litkua siihen verrattuna. Yläkäsite näille on retinoidi.
Yksi tehokkaimpia aineita, toki valmisteissa on eroa laadussa ja hinnassa, käytettävyydessä ja tehossa.
Kollageeni taitaa paremmin sopia kyseenalaiseksi ihosta imeytyen.
Olen huomannut että retinoli (esim ordinaryn) yhdessä mm c vitamiiniseerumin,argireliinin ja q10 seerumin kanssa tekee hyvää ikääntyvälle iholle ja kuten sanottu, normal ja vaikka lyko tarjoavat edullisesti ihan kelpo tuotteet.
Laitan aina retinolia peräsuolen laskeumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihotautien hoidossa käytetään tretinoiinia, joka on retinolin aktiivinen muoto, ja siten merkittävästi tehokkaampi. Retinoli ihan litkua siihen verrattuna. Yläkäsite näille on retinoidi.
Täytyy olla miedompaa koska tuo herkistää kesällä valolle ja voi ärsyttää ainakin kun aloittelee.
Teho perustuu siihen että käyttää jopa vuosia päivittäin/useasti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutusmekanismi on silti ihan sama, vaikutuksen saaminen vaan on hitaampaa.
Minä olen käyttänyt 15 vuotta reseptillä retinolia aikuisakneen ja iho on sileä kuin vauvan peppu. Lääkärit ja muut ihastelevat kun on niin paksu ja hyvä iso. Akne pysynyt poissa. Olen lähes viiskymppinen.
Linkki?