Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmikipu?

Vierailija
05.11.2023 |

Olen nainen, ja minulla on vaiva, joka esiintyy joskus (onneksi harvoin) orgasmin yhteydessä. Orgasmi aiheuttaa siis joskus kovaa kipua, enimmäkseen peräaukon alueella.

Tuntuu, että lihakset siellä supistuu ja jää jotenkin jumiin, ja se tekee kipeää. Tätä tapahtuu niin sooloseksin aikana kuin miehenkin kanssa. Viimeksi yöllä sain unissani orgasmin, ja oli pakko nousta, kun sattui pyllyyn. Tämä voi kuulostaa hauskalta, mutta ei ole. Kipua jatkuu useamman minuutin ajan, ja en voi silloin tehdä mitään, mikä helpottaisi. Olen koittanut rentouttaa lihaksia, mutta se ei onnistu. 

En tiedä, voiko tämä liittyä esim. endometrioosiin? Vai mihin tämä liittyy? Olenkohan ainoa tämän vaivan kanssa? Tätä jatkunut jo ainakin vuosikymmen, onneksi harvakseltaan, ehkä 1 kerta 50:stä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä pimppifyssarilla tutkituttamassa alapään lihaskunto ja lihasten tasapaino. Voipi olla takapään lihanset ylijännittyneet ja vaativat rentoutusta, tai kaikki siltä väliltä. Mittaavat ultralla lihasten kunnon ja jänniittymisen. Sieltä saa myös ohjeet venytyksiin ja oikeisiin harjoitteisiin, jotka treenaa oikeita paikkoja.  Vaimolle kehittyi pikkuhiljaa toi pillun puolelle ja sai fyssarilta avun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla