Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tarvitsen kehitysvammaisten asuntolassa paljon omaa hyvää ruokaa.

Vierailija
04.11.2023 |

Miten saisin hoitajat järjestämään minulle omia ruokailuja asuntolassa? Täällä saa vain 4 kertaa päivässä ruokaa, mutta minä haluan ainakin 6-8 kertaa päivässä syödä. Heti kun aamulla kello 5-6 herään, niin haluan oman aamupalan, jossa olisi esimerkiksi paistettuja kananmunia, pekonia, paahtoleipää, hilloa ja kahvia. Sitten olisi minun oma päiväruoka, iltaruoka ja iltapala. Joka päivä olisi minulle hyvää ruokaa, kuten paistettuja kananmunia, pekonia, lihapullia, kalapuikkoja, ranskanperunoita, nakkeja, pizzaa, hampurilaisia, makkaraperunoita ja kaikkia herkkuja kuten karkkia, suklaata, pullaa ja täytekakkuja. Ei muille olisi näitä ruokia ollenkaan. Erityisesti paljon lihaa minulle monia isoja annoksia monta kertaa päivässä aina kuin haluan minä tahdon syödä paljon lihaa, makkaraa, kinkkua, juustoa ja paistettuja kananmunia paljon asuntolassa monta kertaa päivässä monta isoa annosta kerralla. Huudan hoitajille minä kovaa huudan hoitajille heittelen tavaroita, kiroilen, uhkailen, riehun, hakkaan ja potkin ovia ja seiniä, rikon asukkaiden tavaroita, tönin ja lyön asukkaita, huudan hoitajille, että tapan kaikki jos en saa paljon ruokaa minä huudan, että minulla on iso puukko jolla tapan asukkaat hakkaan kun ne nukkuu hakkaan niiltä pään irti kirveellä olen monta kertaa yrittänyt sytyttää asuntolan tuleen. Mutta hoitajat ei tottele ovat soittaneet usein poliisit paikalle vaikka minä huudan niillekin, että hakkaan ne tapan kirveellä hakkaan kuoliaaksi ne poliisit. Nyrkit pystyssä huudan hoitajille, että tapan ne jos en saa ruokaa olen yhtä hoitajaa lyönyt kerran niin että se joutui menemään lääkärille kun se kaatui ja sen pää osui seinään yritin hakata sen päätä seinään sen hoitajan tappaa sen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä