En tiedä yhtään mitä tässä elämässä tekisi. Mikään ei kiinnosta.
Tavallaan joo, voin käydä ulkona ja liikkua, syödä ja nukkua. Lukea ja katsella vain.
Mutta mitään intohimoa ei ole. Ei ole tietoa mitä minusta voisi tulla tai mitä tekisi. Työt johtaa aina uupumiseen, muuten olen kyllä potentiaalinen.
Tiedä yhtään, että miten sitä tämän elämän kuluttais.
Kommentit (9)
Vierailija wrote:
Koetko jotain tekemistä/asiaa merkitykselliseksi?
En tiedä. Olen niin hukassa itseltäni etten osaa sanoa. No aloitan tuosta ja kirjaan ylös asioita joista edes pidän tässä elämässä. Ap
Itselleni on hiipinyt aivan sama kokemus. Paljon olen kyllä kaikenlaista tässä elämässä yrittänyt, tehnyt töitä ja opiskellut tutkinnon.
Vakituisia töitä, omaa kotia jne. sitä elämän peruspalettia, mikä aiemmilla sukupolvilla on ollut itsestäänselvyys, on vaan nykypäivänä hyvin vaikea saada. Itsekin useammissa vuokratöissä, nollasopimuksissa jne. paljon pyörinyt, aina jää paskanmaku suuhun niistä ja hyväksikäytetty olo. Palkka, edut, edes tarjotut oheiskoulutukset ei ole koskaan samoja kuin vakituisilla, niitähän kun ei ole, oikeastaan sinulla ei työntekijänä niissä ole mitään oikeuksia eikä turvaa. Yritä siinä sitten itsesi elättää ja jonkinlainen elämä rakentaa. Nekin tilanteet, kun periaatteessa olet töissä, mutta käytännössä et eikä ole varaa edes laskuja maksaa, on äärimmäisen kuluttavia ja silloin valtaa mielen epätoivo. Miksi tästä on tehty tämmöistä?
Ja tietenkin siellä työpaikoilla oletetaan, että teet samat hommat ja täysin samalla tasolla kuin ne muut, jotka saavat siitä parempaa palkkaa ja käyvät harva se viikko kaikenlaisissa lisäkoulutuksissa. Sitten saat haukut niskaan, kun et tiedä jotain, kun kukaan ei edes vaivaudu perehdyttämään kunnolla.
Itse oon ajautunut samaan jamaan. Kai tää jotain masennusta on. Tympii työ, tänäänkin oli taas niin pakkopullaa. Itse haluaisin siis luovuttaa työelämän suhteen, mutta miten?
Minua taas kiinnostaa kaikki ja siitä aiheutuu se että en millään ennätä tehdä kaikkea sitä mitä haluaisin tämän elämän aikana. Olisipa vuorokaudessa enemmän tunteja kuin 24. Nyt tuntuu että aika ei riitä. Olen yrittänyt priorisoida eli tehdä niitä eniten kiinnostavia asioista, mutta sitten jää ne muut paitsioon.
Minusta on nyt hauskaa olla töissä ICT-tuessa. Ei harmita, että palkkaakin saan, mutta 13 vuotta työttömänä olleena, jo se että aamulla saa lähteä töihin on ihan parasta. Isoja plussia, työkaverit, työlounaat, työkahvitunnit.
Vierailija wrote:
Minusta on nyt hauskaa olla töissä ICT-tuessa. Ei harmita, että palkkaakin saan, mutta 13 vuotta työttömänä olleena, jo se että aamulla saa lähteä töihin on ihan parasta. Isoja plussia, työkaverit, työlounaat, työkahvitunnit.
Ihana! : )
Vierailija wrote:
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
Mitä ihmettä, etkö sinä nauti siitä?
Koetko jotain tekemistä/asiaa merkitykselliseksi?