Harrastatteko sidontaleikkejä?
Meillä on niitä joskus vuosia sitten kokeiltu, mutta emme silloin innostuneet. Nyt eilen kokeilimme taas ja UUUUUH, enpä ole niin kiihkeää seksiä saanut vähään aikaan... Mies sitoi minut kiinni sängynjalkaan ja otti lupia pyytelemättä...
Kommentit (4)
En itse ole totta puhuen ikinä seksiä harrastanut, ei ole toistaseks tullu seurusteltua kun vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä olen, mutta " sitten joskus" olis kyllä ihanaa (aina silloin tällöin) jos mies sitoisi ja ottaisi niin kuin haluaisi. Vielä vähän " isän kädestä" siihen päälle ja avot!
Samaan pakettiin voisi vielä kuulua vaikka nuoleminen ja sormettaminen kunnes anelen armoa (ja vielä sen jälkeenkin, nythän mies vie ja minä vikisen;)), samoin pientä kiusaamista (ei anna vaikka kuinka pyydän) ja itse toki myös ottaisin suihin...Eikä mikään estäisi ainakaan kokeilemasta peppuun :)
Tämä kaikki kuitenkin toista osa puolta kunnioittaen, luottamuksella ja pienen keskustelun jälkeen (mistä toinen tykkää, mistä ei), en haluaisi (välttämättä) mitään huorittelua.
Ajatuksena ei ihan sytytä se, että itse olisin tämä dominoiva osapuoli, mutta olisin varmasti valmis kokeilemaan (sitäkin).
joskus. sitoin minut jaloista ja käsistä sänkyyn. oli kiihottavaa, mutta siihenkin " kyllästyi" ...