Kenelläkään muulla ihan ylipitkiä kulmakarvoja?
Mulla oli jo nuorena muutama ekstrapitkäksi kasvava kulmakarva. Iän myötä niitä on tullut vain lisää.
Vanhoilla miehillä näkee usein tosi pitkiä kulmakarvoja, jotka roikkuvat kuin viikset. Onko näin myös naisilla, jos emme leikkaisi kulmakarvoja lyhyemmiksi?
Itse en ole enää vanhemmiten nyppinuyt pois ylipitkiä kulmakarvoja vaan leikkaan ne saksilla sopivan pituisiksi.
N 72 vuotias
Kommentit (7)
Vierailija wrote:
Minulla on vain ylipitkät pyllykarvat ja peräsuolen laskeuma.
Letitä ne, saat hännän, mutta ole varovainen ettei kakarat vedä tai joku astu sen päälle, kato ku sitte peräsuoli voi irrota kokonaan.
Mulla kasvaa yksittäisiä pidempiä karvoja kanssa tuolla muiden kulmakarvojen seassa, leikkelen välillä just kynsisaksilla lyhyemmiksi tai nyppäisen pinseteillä pois jos on vaan yksi tai kaksi. Ikää alle 40, ei kai nuo nyt mitenkään harvinaisia ole? Olen vaan itse niin tummakulmainen, että erottuvat kyllä turhankin hyvin pitkäksi kasvaessaan :)
Ei ole, mutta tiedän monia, joilla on. Yleensä saksilla leikkaavat tai nyppivät pois.
Liittyy vanhenemiseen, että alkaa puskea paksuja jouhimaisia karvoja kulmakarvojen sekaan, tai kasvojen alueelle. Itse nypin pois kun huomaan. Miehelle kasvaa samoihin paikkoihin uudelleen ja uudelleen. Korvalehteen mm ja sinne tänne kasvoissa mut eniten kulmakarvoihin. Kuin jouhia.
Minulla on vain ylipitkät pyllykarvat ja peräsuolen laskeuma.