Verkkokauppa.com: Anu Saukko -pehmolelu myynnissä
Alkuperäinen nimi lelulle valmistajalla on Anu the Otter, niin käännöshän on ihan suora suomennos. Lelua on jo tilannut 1000 kappaletta salaperäinen lahjoittaja J. Spää, joka aikoo jakaa ne henkilökohtaisesti pikku pilteille maailman joka kolkissa...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e7c2850e-fd67-42b0-89f2-5863bc341bbf
Kommentit (20)
– "Tässä on haettu kevennystä toimistolla meidän työhön. Alkuperäinen ajatus oli se, että se tuo meille naurua ja iloa. "
Olenkohan jotenkin tosikko mutta mikään peräsuoli ja vastaava
alapäähuumori ei jaksa yhtään naurattaa.
Tein tästä aloituksen aiemmin, mutta se poistettiin! Tämä on sentään saanut jäädä. Ihan törkeä nimi.
Miks sen ulkomainen nimi on Anu Otter? Mistä se Anu tulee siihen? Suomalaisen käännöksen tiedän.
Vierailija wrote:
Miks sen ulkomainen nimi on Anu Otter? Mistä se Anu tulee siihen? Suomalaisen käännöksen tiedän.
Arvelevat että jo siellä valmistajan päässä on joku suomalainen vitsiniekka ollut asialla...
Vierailija wrote:
Niin, mikä tässä siis on ongelma?
Se on se ongelma että mua ottaa raskasti pattiin tämä tällainen.
Tää on taas näitä verkkokaupan vedätyksiä ja hullut ostaa. Tehdään pikkutuhma nimitys ja vuodetaan nettiin ja lehteen.
Housuihin tuli niin iso tunnejälki, että tämä on pakko ostaa omaan kotiin ja Urjalan Makeistukusta lisää ananasanustappeja.
Tunnen Anu Saukko nimisen naisen, koskaan ei ole naurattanut hänen nimensä, mutta minulla on aivot ja osaan niitä käyttää.
Nämä v a j a a m i e l i s e t, joita naurattaa, ovat äärettömän lapsellista sakkia.
Tiedän kanssa naisen jonka nimi on Anu Saukko. On siinä ollu huumorintajuiset vanhemmat.;) Mut menkää te hiekkapil lut rahiseen jonnekin muualle älkääkö kieltäkö iloa ja huumoria maailmasta.
Vierailija wrote:
Tunnen Anu Saukko nimisen naisen, koskaan ei ole naurattanut hänen nimensä, mutta minulla on aivot ja osaan niitä käyttää.
Nämä v a j a a m i e l i s e t, joita naurattaa, ovat äärettömän lapsellista sakkia.
Eihän ketään normaalia ihmistä naurata. Nimi on törkeä. Ja jaksavat vielä firmassa pitää sitä hyvänkin vitsinä.
Vähän sama kun is uutisoi turun suurlähetystöstä tyhjennyksen jälkeen että oli jotain härskiä takahuoneessa.
Itse näin kuvassa vain muodokkaan kauniin nuorehkon naisen ilman vaatteita.
Harvemmin nuorten naisten kuvat härskiintyy.
Vierailija wrote:
Vähän sama kun is uutisoi turun suurlähetystöstä tyhjennyksen jälkeen että oli jotain härskiä takahuoneessa.
Itse näin kuvassa vain muodokkaan kauniin nuorehkon naisen ilman vaatteita.
Harvemmin nuorten naisten kuvat härskiintyy.
linkki https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009952797.html
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nämä v a j a a m i e l i s e t, joita naurattaa, ovat äärettömän lapsellista sakkia.Eihän ketään normaalia ihmistä naurata. Nimi on törkeä. Ja jaksavat vielä firmassa pitää sitä hyvänkin vitsinä.
Niin sitä pidetään itsestä poikkeavaa huumorintajua epänormaalina. Onko hienoa piehtaroida ylemmyydentunnossa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nämä v a j a a m i e l i s e t, joita naurattaa, ovat äärettömän lapsellista sakkia.Eihän ketään normaalia ihmistä naurata. Nimi on törkeä. Ja jaksavat vielä firmassa pitää sitä hyvänkin vitsinä.
Vitsi onkin juuri kaltaisissasi närkästyjissä. Se naurattaa eniten.
Odotellaan veljeänsä Per Saukkoa. Se lienee ruskea ja ihanan karvainen.