Teatteriin suurempi kynnys mennä yksin kuin leffaan.. muilla?
Mikähän siinäkin on, ehkä se väliaika. Onko outoa ihmetellä vaan itsenään siellä? Leffakäynnit yksin ok
Kommentit (7)
Ei, istun mielelläni reunapaikalla. Myös yksin.
Tauolla voin katsella ikkunasta, juoda jotain ja kuulla muiden puheita.
Toisin päin. Tosin en jostain syystä tykkää käydä muutenkaan elokuvissa. Siellä muut ihmiset häiritsee enemmän kuin teatterissa.
Olen käynyt yksin teatterissa, enkä koe sitä mitenkään outona. Väliajalla juon sen teekuppini ja katselen ihmisiä. Nykyään mies kulkee mukana, koska pitää myös teatterista.
Mun kaveri ei ilennyt =kehdannut = halunnut käydä yksin Alkossa, oli kuitenkin yli kolmekymppinen.
Ota paikka jostain parvelta. Voi jäädäsinne tauon ajaksi hyvin istumaan. Nykyään on ihan normaalia käydä itsekseen.
Ymmättän yskän eli luulen ymmärtäväni Ap tunteesi. - Itse kyllä käyn kyllä tosinaan itsekseni niin elokuvissa kuin teatterissa joskus myös oopperassa... Kai tuo miksi, leffaan on pienempi kynnys mennä leffaan kuin vaikka Ap mainitsemaasi teatteriin johtunee osaksi siitä, että teatterissa voi joutua herkemmin puheisiin ja kohtaamaan muita.
- Ei riitä, että oma paikkasi on juuri sen pariskunnan vieressä, jotka romanttisesti pitävät toisaan käsistä ja lkuisikivat toisilleen vaan puoliajalla voit joutua näkemään ja mahd. kohtaamaan ex.kumppanisi tai mitä nyt ketäkin ja vaihtamaan mahd. heidän kanssaan muutaman sanan... No pää asia kuitenkin että uskaltaudut lähtemän ja menemään seuraamaan, mitä nyt ikinä.
Sinkkumies
Ei ole kynnystä mennä minnekään yksin. Ei teatterissakaan väliajalla tarvitse missään ihmetellä. Käy vessassa jos tarvitsee tai istuu paikoillaan.