Minkä ikäiselle tämä hame on tarkoitettu? (Onko tätimäinen)
https://www.soliver.eu/p/check-mini-skirt-with-wool-2121590.html?varian…
Tuo kuosi, en osaa päättää onko vähän mummomainen?
Kommentit (23)
Pöytäliina 70-luvulta. Ihan karsea
Vierailija wrote:
Ei ole mummomainen.
Ei niin.
En tiedä. Itse olen aina tykännyt tuollaisista hameista talvisin. Tuohon kun yhdistää keltaisen tai mustan lyhyehkön neulepaidan tai -takin ja saapikkaat niin on kuin omasta kaapista. Olen 45 v
Tässä sulle sopiva, ap:
https://www.gudrunsjoden.com/fi-fi/vaatteet/takit-jakut/kaantotakki-ran…
Vierailija wrote:
Tässä sulle sopiva, ap:
https://www.gudrunsjoden.com/fi-fi/vaatteet/takit-jakut/kaantotakki-ran…
En tykkää yhtään. Miksi/mistä päättelet että olisi minulle sopiva?
Hame on sekä kallis että ruma joten sen luulisi menevän kuin kuumille kiville.
Vierailija wrote:
Hame on sekä kallis että ruma joten sen luulisi menevän kuin kuumille kiville.
Ok. Et vastannut kysymykseen.
Mahdollinen tätimäisyys on kropassa/siinä kuinka itsensä kantaa ja harvemmin vaatteessa. Jos/kun on sellainen pyylevä ja tanttamainen niin sitä näyttää tätimäiseltä aivan kaikissa vaatteissa.
Ja siinä ei siis ole mitään pahaa eli jos tykkäät itse vaatteesta niin hanki se ja pidä sitä.
Tulee retro, vintage, pin up yms tyylin vibat. Siis sellainen vintagetyyli ja elämäntapa. En osaa sanoa tiettyä ikää kenelle tehty.
Riippuu ihan siitä , millaiset sääret sinulla on.
Pituudesta päätellen hame on tarkoitettu teineille. En osaa sanoa muuta. Lyhyt on.
Nätti hame on. En osaa koskaan yhdistää vaatteita mihinkään ikään.
Vierailija wrote:
Riippuu ihan siitä , millaiset sääret sinulla on.
Miten vaatteen tätimäisyys siitä riippuu?
Vierailija wrote:
Pituudesta päätellen hame on tarkoitettu teineille. En osaa sanoa muuta. Lyhyt on.
Malli on 180 cm pitkä. Ainakin itselle tuo hame ei olisi mitenkään järkyttävän lyhyt. Tuohon alle kun laittaa paksut mustat sukkikset niin ihan töissäkin kehtaa käyttää.
Jollekin pitkälle ja hoikalle varmaan ihan ok, jos tuollaisesta pitää. Se on niin lyhyt, ettei se ei ole paksuille säärille. Olen 49 vuotias, mutta minulle se ei sopisi, vaan katson sen olevan nuoremmille, en missään tapauksessa vanhemmille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Malli on 180 cm pitkä. Ainakin itselle tuo hame ei olisi mitenkään järkyttävän lyhyt. Tuohon alle kun laittaa paksut mustat sukkikset niin ihan töissäkin kehtaa käyttää.
Paksuilla sukkiksilla hyvä, mutta kamala tuolla tavoin kuin mallilla. Voisin kuvitella mieheni veljen tyttärellä tuollaisen, hän on 19 vuotias. Oma 20 vuotiaani ei tuollaista päälleen laittaisi ikinä.
Vierailija wrote:
En tiedä. Itse olen aina tykännyt tuollaisista hameista talvisin. Tuohon kun yhdistää keltaisen tai mustan lyhyehkön neulepaidan tai -takin ja saapikkaat niin on kuin omasta kaapista. Olen 45 v
Yhdistäisit keltaisen neulepaidan? Oikeasti? Musta sopii, mutta keltainen sopisi yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapullaan.
60+