Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ystävyyssuhteita teillä on? Onko tällainen " normaalia" ?

Vierailija
29.12.2006 |

Itselläni on kuusi ystävää, joiden kanssa pidän yhteyttä vain silloin tällöin. Ns. parhaan ystävänkin kanssa soittelemme esim kerran kuukaudessa. Itse haluaisin tavata ystäviäni enemmän ja nähdä enemmän, mutta kaikkien kanssa on samanlainen tilanne, että tapaaminen sovitaan aina viikkojen päähän ja soitellaankin tosi harvoin. Olen kolmikymppinen ja kaverit jo yhtä lukuunottamatta perheellisiä (kuten itsekin), ja mietin onko itsessäni jotain vikaa kun ystävät eivät halua nähdä minua tämän useammin? Veljelläni on kymmeniä ystäviä ja jatkuvasti juhlia joissa mukana kymmeniä ihmisiä, kutsuja piisaa joka puolelle. Tunnen ainakin tähän verrattuna itseni yksinäiseksi. Hyvä jos viikon aikana tapaan yhden ystävän, kutsuja ei tule muuta kuin häihin tms. Onko tämä normaalia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tiedä missä välissä ehtisin ketään oikein nähdäkään, työ, perhe ja harrastukset vievät oman aikansa. Minä en koe tätä onglmaksi, toivottavasti et sinäkään.

Vierailija
2/2 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tarkeintä että ystävät ovat langan päässä kun heitä tarvitsen ja kuuntelevat. Minulla on tosi mukavia ystäviä, mutta en koe tarpeelliseksi nähdä heitä usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla