Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään pizzalla pitkästä aikaa tyttöystävän kanssa.

Vierailija
21.10.2023 |

Ja ajattelin että pizza napoli turussa olisi hyvä pizzeria. Saahan sieltä aitoa italialaista pizzaa. Täytyy sanoa että kokemus oli kaikkea muuta kuin hyvä. Ensinnakin palvelu oli todella hidasta. Istuimme siellä 86 minuuttia ennen kun saatiin pizzaa. Ja sitten pizzani oli väärä. Siinä oli jotain sinihomejuustoa vaikka en todellakaan sellaista tilannut. En syönyt siitä kuin vähäsen. Eikä saanut edes alennusta vaikka pizzan saamiseen meni todella pitkä aika ja sain väärän pizzan. Annoin kyllä palautetta huonosta palvelusta. Siellä oli 5 asiakasta ennen meitä joten hitaus ei voinut olla syynä. Oli eka ja vika kerta kun käyn pizzeria napolissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa googleen arvostelu ja laittaa myös suoraa palautetta yritykseen. Ihmisten pitää oppia puolustautumaan huonoa palvelua vastaan. Monesti on niin, että nuoret asiakkaat käsitellään puolihuolimattomasti eikä heitä oteta samalla tavalla huomioon, kuin keski-ikäisiä itsetietoisia ja herkästi kritisoivia keski-ikäisiä naisia, kuten itse olen.

Vierailija
2/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaa laittaa googleen arvostelu ja laittaa myös suoraa palautetta yritykseen. Ihmisten pitää oppia puolustautumaan huonoa palvelua vastaan. Monesti on niin, että nuoret asiakkaat käsitellään puolihuolimattomasti eikä heitä oteta samalla tavalla huomioon, kuin keski-ikäisiä itsetietoisia ja herkästi kritisoivia keski-ikäisiä naisia, kuten itse olen.

Ei me olla mitään nuoria vaan 41 ja 43 v

Vierailija
4/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
5/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan palautteet 3.7 ja moni maininnut pitkästä odottelusta. Sinne vaan palautteiden jatkoksi. En ole kyllä koskaan kuullut, että pizzeria olisi jättänyt väärän täytteen hyvittämättä hinnasta. Itselleni joskus sattunut ja aina olen saanut uuden pizzan oikeilla täytteillä

Vierailija
6/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei me olla mitään nuoria vaan 41 ja 43 v

Varmaan kuitenkin sennäköisiä, että ajattelivat, että ei noille tarvi mitään hyvityksiä antaa, näyttävät vaarattomilta eivätkä valita jälkikäteen. Näytätte todennäköisesti kilteiltä ja ikäistänne nuoremmilta :) 

Vierailija
7/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menisi hermot jo puolen tunnin odottelusta. Oulussa onneksi hyvät ja nopsat pizzeriat, taitaa olla joku 20 minuuttia maksimiaika minkä olen odotellut. Yleensä pizza tulee pöytään suunnilleen silloin kun oon syönyt salaatin. Ja siis voi olla ihan täysikin pizzeria ja paljon asiakkaita. 

Vierailija
8/8 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kaupasta salami pizzan ja lisään juustoa ja olen sen syönyt jo puolessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi