Väsymykseen apua
On jo toista kuukautta väsymys mikä ei lopu vaikka nukkuisi miten paljon. Koko päivän haukotuttaa eikä mitään jaksa oikein tehdä. Välillä pakotan itseni ulos joko juoksulenkille tai kävelylle, yleensä tämän suorituksen jälkeen kaadun väsyneenä sänkyyn.
En edes työelämässä ole, miten voi olla väsynyt??
Miten olette saaneet itsellenne virtaa
Kommentit (7)
Olisiko tulehdus esim. hampaassa? Tai väsymysoireyhtymä puhjennut?
Itse olen lääkityksen takia aika väsynyt. Unta tulee n. 11 tuntia vuorokaudessa, enkä silti ole pirteä.
Olet masentunut ja haluton, hae apua
Vierailija wrote:
Olet masentunut ja haluton, hae apua
No en usko että masennuksesta kyse, on paljon mielenkiinnon kohteita, pidän elämästäni vaikkei se täydellistä ole ja nautin asioista mitkä tuottavat mielihyvää. Mutta väsyttää! Viimeksi kävin shoppailemassa ja koko ajan haukottelin vaikka olin nukkunut riittävät yöunet
Ap
Aikatauluta elämäsi. Mullakin alkaa väsymys painaa, jos ei ole pakko tehdä jotain eli jos voi vain olla. Syötkö riittävän monipuolisesti? Tämä vuodenaika väsyttää jo itsessään, mutta kun pitää itsensä liikkeellä, saa lisää virtaa.
Vierailija wrote:
Olisiko tulehdus esim. hampaassa? Tai väsymysoireyhtymä puhjennut?
Itse olen lääkityksen takia aika väsynyt. Unta tulee n. 11 tuntia vuorokaudessa, enkä silti ole pirteä.
Hammaslääkärille on jo aika varattuna. Voiko tulehdus oireilla ilman kipua juurikin väsymyksenä? Toki tiedän että ei kaikki reiät yms oireile vasta jos ihan pahoja. Tuo väsymysoireyhtymä pitääkin googlettaa
Ap
Vierailija wrote:
Aikatauluta elämäsi. Mullakin alkaa väsymys painaa, jos ei ole pakko tehdä jotain eli jos voi vain olla. Syötkö riittävän monipuolisesti? Tämä vuodenaika väsyttää jo itsessään, mutta kun pitää itsensä liikkeellä, saa lisää virtaa.
Tätä voisi kokeilla. Tosin nytkin herään joka aamu klo 8, käytän lemmikit ulkona, harrastan liikuntaa, opiskelen verkko-opiskeluja, syön ja katson loppuillan ohjelmia. Kaikki päivät ei ole samanlaisia mutta pääosin noin.
Syöminen pitäisi olla kunnossa kun siihen ei ole tullut muutosta ja ennen oli ihan energinen.
Vai liekö vaan tämä syksy, jospa piristyy kun lumet tulee
Ap
Rautakuuri.