Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla raskaana! Edellinen 7 kk!

Vierailija
29.12.2006 |

Ja sitä edellinen 2v! Olen hieman pyörällä päästäni, luulin imetystä ehkäisykeinoksi...

En tiedä, mitä ajatella. Toisaalta olen onnellinen ja toisaalta surullinen, koska en olisi ihan näin pian halunnut raskautua uudelleen. Oikeastaan muuten olisin todella iloinen, mutta pelkään ympäristön reaktiota - ei kai taas!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. ;D

Vierailija
2/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!!! Ole onnellinen!

t: esikoinen 2½v, ilman ehkäisyä koko ajan eikä vieläkään raskaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan masua kasvattamaan, ja ensi kerralla sitten muistat siellä jälkitarkastuksessa viimeistään jutella EHKÄISYSTÄ.

Vierailija
4/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Äiti, jolla lapset 12/04, 01/06 ja 11/06 :) Siis kolme alle kaksivuotiasta samaan aikaan, eikä ympäristö silloinkaan skitsahtanut :)

Vierailija
5/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän yhteiskunnan tila on huolestuttava.

Vierailija
6/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain olla hieman kateellinen. En koskaan täällä itkenyt, että olen raskaan! Oli vain pakko hieman avautua... Hyvää jatkoa vaan sinullekin!

Terv. ap

Vierailija
7/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi isointa ovat nukkuneet jo kauan täysiä yöunia omassa huoneessaan, vauva syö 2-3 kertaa yössä mutta ei oikeastaan edes herää, imee vaan ja jatkaa uniaan.

Saan nukuttua päiväunet melkein joka päivä, paitsi nyt olen netissä kun lapset nukkuvat :)

Mies siivoaa ja tekee ruokaa, tai on lasten kanssa kun minä siivoan+kokkaan.

T:Äiti, jolla lapset 12/04, 01/06 ja 11/06

Vierailija
8/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttia ja antaa laatuaikaa!

Vierailija
9/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imetys ehkäisykeinona oli vitsi, niin mitä ehkäisyä sitten käytitte? Jos ette mitään, teidän täytyi olla tietoisia, mihin se saattaa johtaa...

Vierailija
10/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta melkein kaikki ovat varmoja, ettei se tapahdu minulle. Kuitenkin olen näin onnekas, että voin saada lapsia, vuosikausia nimittäin hoidettu lapsettomuutta! Ja rakastan lapsia. Aika moni tosiaan taitaa tuntea jonkinlaista kateutta tai jopa vahingon iloa! Tämä kolmas lapsi ei koskaan tule olemaan yhtään epätoivotumpi kuin aikaisemmat, vaikkei hänen tuloaan suunniteltu. Hän vain sattuu tulemaan ja hyvä niin, sillä näin kohtalo on kirjoittanut. Saan vaan voimaa negatiivisista kommenteistanne! Näinhän kuuluukin mun elämän mennä!

Vierailija
11/11 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin jotain punaista vessassa käydessä. Nyyh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan