Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa läheisesi, josta et sellaista olisi ikinä uskonut, on tehnyt jotain oikeasti pahaa

Vierailija
11.10.2023 |

Tuli vaan tuosta raiskausjutusta (ja Lehtisen puolustelijoista) mieleen, että onko täällä kukaan itse ollut siinä tilanteessa, että olet joutunut vastakkain sen tosiseikan kanssa, että sinulle tärkeä ihminen, jota olet aina pitänyt huipputyyppinä, ja jonka et ikimaailmassa olisi uskonut tekevän mitään väärää tai pahaa, onkin syyllistynyt johonkin todella kammottavaan tekoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää pahoinpitelyyn, murtoihin, varkauksiin ja huumeiden käyttöön. On nyt vankilassa, mutta jotenkin en voi ymmärtää, pää ei ota vastaan.

Vierailija
2/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on, mutta katkaisin välit ja tulee elämään yksinäisen vanhuuden. Ei tullut kyllä yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijän nimi on Lahtinen.

Ainahan näissä on ihmisiä, jotka päivittelevät miten ei olisi ikinä uskonut. Jopa paljon kamalammissa rikoksissa löytyy aina joku taivastelemaan miten "oli ulospäin niin mukavanoloinen ja tervehti aina jne." Jaksaa itseäni aina hämmentää, että tosissaanko osa luulee, että pahuus näkyy päälle päin ja pahoja asioita tekevä on kaikille paha. 

Vierailija
4/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mutta ystäväni lapsi oli yrittänyt mrhhata tyttöystävän. Tämä ystävä ei millään halunnut uskoa tätä lapsestaan vaan syytti tätä tyttöystävää kunnes näki todisteet ja tuli tuomio. 

Vierailija
5/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omalle kohdelle, mutta väittäisin että usein kyseessä on eräänlainen defenssi. Ihminen kieltäytyy uskomasta asiaa, vaikka siitä olisi selkeitä viitteitäkin nähtävillä. Esimerkiksi Lahtisella on pitkään ollut alkoholin kanssa ongelmia ja ainakin näin ulkoa päin katsottuna oli vain ajan kysymys, koska mopo karkaa todella rajusti käsistä. En siis tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta olen nähnyt hänen tekemisiään useamman vuoden ajan ulkopuolisena.