Mitkä ovat Tampereen seudun "ökyalueet"?
Jos mukaan otetaan Tampere-Ylöjärvi-Pirkkala-Kangasala-Lempäälä.
Kommentit (17)
Hervanta, Nekala
Ainakaan noissa ei maksella veroja.
Lempäälässä noita taitaa olla. Tosin ei mun mielestä mitään alueita varsinaisesti vaan sellaisia ökytontteja enemmänkin tai porukkaa, jotka yrittää ökyillä.
Vierailija kirjoitti:
Lempäälässä noita taitaa olla. Tosin ei mun mielestä mitään alueita varsinaisesti vaan sellaisia ökytontteja enemmänkin tai porukkaa, jotka yrittää ökyillä.
Tämä taisi olla vitsi? Lempäälässä asuvat vain ne joilla ei ole rahaa Tampereelle tai Pirkkalaan.
Pirkkala itsessään on Tampereen Kauniainen
Tampereen seutua on rakennettu viime vuosina niin vauhdilla, että ökyalueetkin ovat muutoksessa.
Ratina, Ranta-Tampella ja Ranta-Kaarila
Kalevassa ainakin on raitikkareitin varteen noussut uusia kerrostaloja, hintatasosta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taisi olla vitsi? Lempäälässä asuvat vain ne joilla ei ole rahaa Tampereelle tai Pirkkalaan.
Se kyllä menee toisinpäin, että Tampereelta muutetaan Lempäälään omakotitalotonttien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kalevassa ainakin on raitikkareitin varteen noussut uusia kerrostaloja, hintatasosta en tiedä.
ratikkareitin, piti kirjoittamani
Melkein mikä tahansa missä järvi on alle 50m päässä
Pispalan ranta-alueet, ranta-Tampella, nämä ainakin. Minusta Tampereella on aika vähän arvoalueita. Enemmänkin yksittäisiä taloja joista on järvinäkymät.
Pirkkalassa Pere ja Nikkilänniemi.
Tesoma, Multisilta, Kalkku