Sairaalaan joutuneen Sointu Borgin terveydentilasta lisätietoa, entä Lenitan?
Kommentit (12)
Ihmettelen tätä 'vointia'kun voi kuitenkin somettaa.......ei tulisi mieleenkään....jos on niin raatona ollut että ambulanssi jne.
Tuttu ja turvallinen toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä 'vointia'kun voi kuitenkin somettaa.......ei tulisi mieleenkään....jos on niin raatona ollut että ambulanssi jne.
Taitaa olla noidannuoli. Ei estä puhelimen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla noidannuoli. Ei estä puhelimen käyttöä.
Yritetty ankarasti treenata tanssikilpailun voittoa...
Iskias/piriformis-pinne on tuskallinen, pahempi kuin synnytys.
Kuten Paavo Väyrynen aikanaan kysyi, "Voiko vitutukseen kuolla?" Jos ei nyt ihan kuolekaan, niin sairaalaan näköjään voi kuitenkin joutua?
Kunniallisesti sairaalan kautta ulos tanssikisasta.
Psykofyysinen hengenahistuskramppi. Paskahalvaus. Panicattack. Oisko joku näistä tai combo?
Mutta että ambulanssi?
Bollywood.....
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuoraamista. Su sitten itkee miten sairaana treenasi ja kuvittelee saavansa säälipisteitä
Itse kertoi että lääkärin mukaan vaiva menee itsestään ohi. Lihaskramppi todennäköisesti
Vierailija kirjoitti:
Iskias/piriformis-pinne on tuskallinen, pahempi kuin synnytys.
Piriformis- eikä ole paha. Itsellä oli monta kk
Kai se haistattatti asialliset vitut henkilökunnalle? Ja tanssituomareille myös. Se tuntuu olevan hänen ydinosaamista
SB kertoo itse auliisti lehdille. Eihän sairaalassa olosta ja syistä muilla ole oikeutta julki mitään kertoakaan kuin pt:lla itsellään.
LA ei kerro itse, pitää yksityisyytensä niin kuin muutenkin henkkoht elämänsä asiat pois julkisuudesta.