Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hurmata mies

Vierailija
01.10.2023 |

Tapailen mistä johon olen romanttisesti ihastunut ja hän tietää tämän. Hän on kertonut tuntevan jotain ja myös fyysistä vetovoimaa, mutta teot puhuvat muuta. Näemme harvoin ja pikkujutuista tulee ongelmia, hänen mielestään.
Olen pitänyt aika tiiviisti yhteyttä ja tuntuu että muuten kaikki olisi jo ohi. Tosin hän on kertonut että ei halua tapailumme loppuvankaan. Eli olen ilmeisesti ns. varalla oleva kun ei parempaakaan nyt ole. Näin olemme tavanneet vasta kuukauden ajan. Kyllä olen asiaa kovasti kiirehtivä ja siihen on käytännön syy.

Saisinko mielenkiintoa enemmän jos antaisin ymmärtää että etsin/tapailen muitakin ja/tai vähentäisin kontaktointia? Olisinkin jo valmis tapailemaan niin tuskaista tämä on.
Vai odotanko että etenemme fyysiseen kanssakäymiseen ja ehdotan sitten pelkkää fyysistä suhdetta? Vai ehdotanko jo nyt?
Mikä on tehonnut? Mitä teen?
Vai odotanko vaan..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein että se mies ei ole edes pannut sua vielä? Näette harvoin, eikä mies edes viestittele aktiivisesti, vaan sinä joudut ylläpitämään viestittelyä?

Jos näin, niin tuo mies ei edes halua panna sua, puhumattakaan että haluaisi susta seurustelumppanin. Hän ei ole kiinnostunut sinusta tippaakaan.

Tuo homma on ihan ajan haaskausta, koita etsiä sellainen mies joka oikeasti haluaa sut. Kun mies haluaa sinua, tulet sen kyllä hänen käytöksestään huomaamaan.

Vierailija
2/2 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime kuin hooveri niin mies hurmaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla