Minkälainen hlö?
Kutsuin tässä muutaman ystävän kylään kahvittelemaan. Leivoin, ja tarjosin myös viiniä. Oli kiva nähdä ja rupatella. Siivosin pöydän, yksi vieraista oli laittanut syömänsä purkan kiinni keittiön pöydän päähän, pöydän reunaan???? Siis kyseessä on yli 50- vuotias, työssäkäyvä nainen. Olin kuitenkin myös laittanut kankaiset servietit, joten purkan olisi voinut myös laittaa sinne, jos ei " viitsinyt" viedä sitä roskakoriin tai wc- pönttöön.
Ihmettelen, että miksi?
Kommentit (17)
Tuota ei harrasta pelkästään teinit. Myös aikuiset siihen kykenevät.
Vierailija kirjoitti:
Törppö ja moikka, jolla ei ole käytöstapoja?
Siis moukka.
Ehkä pitäisi kysyä sitä häneltä...
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei harrasta pelkästään teinit. Myös aikuiset siihen kykenevät.
Eivät niin. Nuuskat ja nikotiinipussit syljeskellään kävellessä mihin vaan. Ällöttää, kun menet istumaan jonnekin, niin penkillä on joku nuuska- tai nikotiinimälli.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi kysyä sitä häneltä...
Varmaan kieltäisi kaiken.
Ehkä hän unohti sen siihen vahingossa? Miettii nyt nolona unohtamaansa purukumia ja sinulle aiheuttamassa mielipahaa.
Meitä on moneen junaan. Olin kerran menossa sairaalan kanttiinin kahville, niin eräs madame, joka kulki edelläni, niin käsin kosketteli ja tunnusteli kaikki pullat ja croissantit. Tuli itselle niin oksettava olo, että lähdin pois, ja piti mennä wc:n oksentamaan.
En kyllä kankaiseen servettiin purkkaa junttaisi
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän unohti sen siihen vahingossa? Miettii nyt nolona unohtamaansa purukumia ja sinulle aiheuttamassa mielipahaa.
Siis, purkka oli " liimattuna" pöydän päätyyn, sinne reunan alle. Ei ehkä kuitenkaan " unohtunut vahingossa".
Osoitti sinulle mieltään jostain?
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan. Olin kerran menossa sairaalan kanttiinin kahville, niin eräs madame, joka kulki edelläni, niin käsin kosketteli ja tunnusteli kaikki pullat ja croissantit. Tuli itselle niin oksettava olo, että lähdin pois, ja piti mennä wc:n oksentamaan.
🤢
Ei kaikki aikuisetkaan osaa käyttäytyä.
Isäni tekee samaa. Yöks! Hän varmaan ajattelee, että ottaa lähtiessään vielä tuoreen purkan takaisin suuhunsa. Olen päättänyt, että seuraavien juhlien jälkeen tarkistan pöydän alusen ja sanon, että et lähde, ennen kuin olet irrottanut sen mukaasi. Unohdan vaan aina tämän, koska en keskity tuohon maalta kotoisin olevaan moukkaan.
Hotellisiivoojana voin kertoa, että ihmiset osaavat sotkea, ja käyttäytyä sikamaisesti. Ja ei ole kiinni iästä , koulutuksesta tai varallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Hotellisiivoojana voin kertoa, että ihmiset osaavat sotkea, ja käyttäytyä sikamaisesti. Ja ei ole kiinni iästä , koulutuksesta tai varallisuudesta.
Tai myöskään sukupuolesta.
Törppö ja moikka, jolla ei ole käytöstapoja?