Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kotihiiri vai kaupunkirotta?

Vierailija
28.09.2023 |

Tai jotain muuta?

Katsoin jotain keskustelua pienistä asunnoista ja miten monet tuntu pitävän pientä kotiaan vähän sellaisena enemmänkin nukkumapaikkana vaan, sellaisena kuin itse pidän lomamatkalla hotellihuonetta. Tajusin että taidan olla melkoinen kotihiiri. Lomilla jaksan mennä, ja arkene melkein vain kotona tekee mieli kyyhöttää.. Miten sulla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen metsähiiri, joka viihtyy parhaiten kotihiirenä maalla, joka kyllä välillä tykkää käydä kaupungeissa oleilemassa pari viikkoa Skavenina.

Vierailija
2/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkirotanloukussa viihtyvä kotihiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari Särö täällä. Kotihiiri jossa tosi rottaisat halkeamat ja intoa välillä kaupungistella ihan kunnolla.

Kodin ei tarvitse olla iso mutta ei saa olla ihan minikään. Kaksin asuessa se 60m aika jees.

Vierailija
4/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 m2, näköjään merkit katoaa.

Vierailija
5/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkirotta sitten. 😄 Asun Helsingin keskustassa (Kruununhaassa) 19 neliön yksiössä.

Vierailija
6/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään päivällä olla jossain muualla kuin kotona. Iltaisin on kiva asustaa kotona. Aika kävisi pitkäksi asustaa kotona 40 neliöisessä kämpässä.

Vierailija
7/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotia ei voita mikään!

Vierailija
8/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväästä loppusyksyyn en kumpikaan. Talvella kotihiiri uunia lämmitellen ja lumitöitä tehden.