Oletko kotihiiri vai kaupunkirotta?
Tai jotain muuta?
Katsoin jotain keskustelua pienistä asunnoista ja miten monet tuntu pitävän pientä kotiaan vähän sellaisena enemmänkin nukkumapaikkana vaan, sellaisena kuin itse pidän lomamatkalla hotellihuonetta. Tajusin että taidan olla melkoinen kotihiiri. Lomilla jaksan mennä, ja arkene melkein vain kotona tekee mieli kyyhöttää.. Miten sulla?
Kommentit (8)
Kaupunkirotanloukussa viihtyvä kotihiiri.
Mestari Särö täällä. Kotihiiri jossa tosi rottaisat halkeamat ja intoa välillä kaupungistella ihan kunnolla.
Kodin ei tarvitse olla iso mutta ei saa olla ihan minikään. Kaksin asuessa se 60m aika jees.
Kaupunkirotta sitten. 😄 Asun Helsingin keskustassa (Kruununhaassa) 19 neliön yksiössä.
Mä tykkään päivällä olla jossain muualla kuin kotona. Iltaisin on kiva asustaa kotona. Aika kävisi pitkäksi asustaa kotona 40 neliöisessä kämpässä.
Keväästä loppusyksyyn en kumpikaan. Talvella kotihiiri uunia lämmitellen ja lumitöitä tehden.
Mä olen sellainen metsähiiri, joka viihtyy parhaiten kotihiirenä maalla, joka kyllä välillä tykkää käydä kaupungeissa oleilemassa pari viikkoa Skavenina.