Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää enää pelata mitään, kun mieheni voittaa pelin kuin pelin ihan aina.

Vierailija
25.12.2006 |

Olipa peli ja sitä pelaava porukkaa ihan mikä tahansa, niin mies on poikkeuksetta ylivoimainen. Joskus harvoin hän saattaa tulla toiseksi. Minäkin olen tykännyt pelata erilaisia lautapelejä, mutta nyt harmittaa kuin pientä lasta. Miestä on aivan turha yrittää voittaa. Urheilua en edes harkitse yrittäväni, siinäkin mies on niin ylivoimainen.

Asiat joissa minä olen miestä parempi ovat sellaisia, joissa ei oikein voi kilpailla. Joskus silti tekisi mieli voittaa se ryökäle edes jossain. Mitä kokeilisin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiintuijotuspeli: joka ensin kääntää katseen, häviää.

Kokeilkaa, kumpi saa enemmän viinirypäleitä sullottua suuhunsa.

Harva mies voittaa naisen notkeudessa.

Vierailija
2/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häviän melkein aina miehelle. Ja enää ei paljoa edes viitsi pelata kun hän tekee kiusaa pelissä kokoajan. Tottahan kuuluu junailla vastustajaa vastaan mutta rajansa kaikella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin voittamattoman miehekkään miehen, mutta minä olen meille se joka voittaa ;)

Vierailija
4/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä keilailemaan tuttavapariskuntaa vastaan tai pelaamaan pubi-visaa ollen samassa joukkueessa tms.? Tosin luulisi olevan jonkin pelin, jossa tuurilla enempi merkitystä kuin taidolla tai sitten sellainen peli, jossa sinun vahvuuslajisi rulettaa.

Vierailija
5/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei miehiä kiinnosta tällaiset pelit. Naispelikavereita meillä taas on tosi vähän.

Ai niin, olen ihme kyllä olen voittanut miehen pari kertaa myös keilailussa. :o

ap

Vierailija
6/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on se, niin mies on siinäkin tosi hyvä. Hän hahmottaa tosi hyvin kokonaisuuksia ja on kova juonittelija.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän