Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko syntyä ei-toivottuna lapsena?

Vierailija
19.09.2023 |

Eli, melko monella on varmasti kokemusta tästä aiheesta omakohtaisesti mut jos saisi valita niin syntyisitkö äidille/vanhemmille ketkä ei ois sua halunnut? Voi pohtia erikseen eri variaatioita tilanteesta eli lapsuus olisi ollut ihan okei ja lopulta rakastettu vs lapsuus olisi ollut onneton ja äiti/vanhempien vastenmielisyys sua kohtaan aistittavissa ja kaikkea siltä väliltä tässä tilanteessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko siinä syy kun kakaroita meluaa niin kovasti "väärä sille"? ei toivottu raskaus, tai muuta sellaista?

gynekologoilla ei tullut aborttia?

Vierailija
2/3 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää asia vaivaa mua siksikin, kun oon itse jo nuoresta asti tiennyt etten koskaan halua lapsia, pelkkä ajatus raskaudesta ja synnytyksestä ahdistaa ja olisin aivan varmasti huono äiti. En tykkää lapsista, en halua lapsia itselleni.

Pelkään hirveästi tulevani raskaaksi ja se ahdistaa :( Mietin sterilisaatiota koska hormonaalinen ehkäisy ei houkuttele ylimääräisten hormonien vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle jää ei toivotun trauma jos isä salasuhteilee äidin selän takana jo raskausaikana ja lähtee lapsen synnyttyä salasuhteen matkaan. Kiintymyssuhdetraumat syntyvät lapsena ja niitä on tunnetusti vaikea korjata myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän