Kerrostalon kylppäriremontti
Onko palstalla henkilöitä jotka ovat tehneet lähiaikoina täydellisen kylppäriremontin pieneen kerrostalokylppäriin? Mitä maksoi töineen ja tarvikkeineen? Maksoiko taloyhtiö vesieristeet?
Urakkamaailman selailusta ei ole apua, kun ei ole materiaalikustannuksia
Kommentit (6)
Kysy nyt siltä isännöitsijältä ja taloyhtiöltä ensin saatko ylipäätään teettää kylppärirempan itsellesi. Jos saat, niin varaudu n. 20000 - 30000 € laskuun siitä rempastasi. Ja ei. Taloyhtiö ei tule maksamaan siitä senttiäkään.
Sauna kylppäriremontti 20 000 €
kaksio. Kaikki pinnat uusittiin, vesieristykseen talosyhtiö osallistui.
Se poraaminen on hirvittävää naapureille. Voi tulla psd. Ja naapurin elämä menee sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kysy nyt siltä isännöitsijältä ja taloyhtiöltä ensin saatko ylipäätään teettää kylppärirempan itsellesi. Jos saat, niin varaudu n. 20000 - 30000 € laskuun siitä rempastasi. Ja ei. Taloyhtiö ei tule maksamaan siitä senttiäkään.
Luulen että meistä kahdesta minulla on enemmän kokemusta remontoinnista. Tämän rivarini wc, sauna- kph remppa maksoi 30000 vuonna 2017, sijoitusasuntoni linjasaneerattu kph 23400. Nyt olen rivarini myynyt ja harkitsen kph remppaa ostamaani keskustakolmioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että meistä kahdesta minulla on enemmän kokemusta remontoinnista. Tämän rivarini wc, sauna- kph remppa maksoi 30000 vuonna 2017, sijoitusasuntoni linjasaneerattu kph 23400. Nyt olen rivarini myynyt ja harkitsen kph remppaa ostamaani keskustakolmioon.
Edelleen luulen että minulla on sinusta enemmän kokemusta remonteista. Kylpyhuone meni ihan arvioni mukaan (mikäli se tehtiin kerrostalossa ja siihen oli lupa). Rivitalonkin remppa maksoi haarukan sisään (kerrostaloissa kun nämä tuppaavat maksamaan vähän enemmän) ja minulla on 9 sijoitusasuntoa.
Kymppitonnista ylöspäin, riippuu mitä tehdään. Vesieristys maksaa ehkä satasia eli ei ole iso kustannus