Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluaisin lisää lapsia, mies ei

Vierailija
24.12.2006 |

Mitä pitäisi tehdä kun mies ei tahdo enää toista lasta? Meillä on yksi aivan ihana pikkutyttö 2,5v, ja itse tahtoisin hänelle vielä sisaruksen. Mies on ehdottomasti sitä mieltä ettei asia tule kysymykseenkään. Hän ei halua/tahdo/viitsi. Itse olisin valmis, en haluaisi lapseni jäävän ainoaksi lapseksi. Olen jo tarjoutunut hoitamaan uuden tulokkaan kokonaan, mutta vastais on EI. Mikä neuvoksi? Itsekään en tästä enää nuorene ja olisi tietty kiva että lapset olisivat edes vähän samanikäisiä. Onko kellään kokemuksia? Vai pitäisikö asia vaan unohtaa? Pelkään että minusta tulee katkera, nytkin katselen jo lievästi kateellisena kaikkia joilla on useampi lapsi. Asia kun ei vaan tunnu hoituvan sillä, että nyt päätän että lisää ei tule. Vuoden olen yrittänyt uskotella näin itselleni, siinä onnistumatta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta eikä mies ole ilahtunut yhdestäkään vauvakuumeestani. Onneksi on taipunut lukemattomien keskustelujen jälkeen.

Ei sinun auta kuin puhua miehesi kanssa. Sinun kannaltasi tilanne on inhottava. Mies ei mitään menetä, jos teille vielä yksi lapsi tulisikin. Sinä ja teidän lapsenne menetätte paljon, jos teille ei toista lasta tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla