Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjaako luonto 35-v miehiä lisääntymään?

Vierailija
18.09.2023 |

Lueskelin eilen noita pitkiä ketjuja lapsettomien 35v miesten suuresta määrästä. Meistä 35-vuotiaista miehistä siis joka toinen on lapseton. En olisi ikinä uskonut tilastoa todeksi, koska omista kavereista lähes kaikilla on lapsia. Hyvänpäiväntutuistakin ylivoimaisella enemmistöllä on.

Itselle halu saada lapsia syntyi kunnolla 30-vuotiaana ja olinkin kihloissa pari vuotta tarkoituksena lisääntyä myöhemmin, mutta suhde ehti kuitenkin päättyä. Olen sittemmin tullut toisiin ajatuksiin lapsitoiveiden suhteen ja todennut etten ehkä haluakaan niitä. Nykyään olen suhteessa 40v naisen kanssa joka aidosti välittää minusta.

Vaikka tässä suhteessa on ihan hyvä olla, niin onko se joku luonnon järjestämä juttu, että vaikka kuinka pyrin nauttimaan nykyhetkestä, niin alitajunta aivopesee minua ajattelemaan tulevaisuutta hedelmällisemmässä iässä olevan naisen kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehillä tietynlainen vietti on olemassa sukukypsiä naisia kohtaan. Ei meitä muuten olisi täällä. Nyt tietysti mietitään onko se vietti hiipumassa. Jollain tasolla tuo mitä kirjoitit voi ollakin merkki siitä kuinka olet terve mies. Huolestuttavampaahan se olisi jos nuoret naiset eivät lainkaan kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan