Muistaako kukaan EENOKIN tanssilavaa Säkylässä?
Kommentit (9)
Muistan! Eenokissa oli lapsuudessani aina isot juhannusjuhlat. Oli kansakouluikäinen ja mua pelotti olla siellä vanhempien kanssa, kun kaikki tuntuivat olevan kännissä ja tappelivat. Välillä puukotkin heiluivat, mutta onneksi oli järkkäreitä taltuttamassa. Mun vanhemmat siis oli kyllä aina selvin päin, mutta jotenkn juhannuksen juhlintaan kuului aina Eenokilla käynti.
Kerran mä ja mutsi vietiin isosysteri tuonne diskoon. En muista muuta kuin että pihalla oli joku puinen kyltti missä tanssi joku sulkakoristeinen naishahmo. Kuvasta päätellen oli isompi paikka kun miltä näytti.
Koulussa ei Eenokkia arvostettu. Kaikki kävivät kuulemma vaan Lalliksella. Itse en käynyt missään.
Hyvin muistan, 70-luvun vaihteen aikaan tuli siellä muutama tyttis hoidettua. Mukavia muistoja antavista flikoista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin muistan, 70-luvun vaihteen aikaan tuli siellä muutama tyttis hoidettua. Mukavia muistoja antavista flikoista.
Jossain pusikossa tai veneen alla "hoidit"? Mahtoi olla kivaa.
Muistan, itse en siellä käynyt kertaakaan, mutta joka viikonloppu sinne ikätovereita meni täältä Porin seutukunnistakin. Sinnehän kulki oikein se oma linkka.
Ei ku se linja-auto kuljettikin nuoria Lallikselle, mitä tarkotin. Sekotan noi paikat.
En tiedä onko Eenokille ollut omaa linkkaria.
T. 8
Säkylässä on paljon yksinhuoltajaäitejä kun ovat baarissa törmänneet alokkaisiin ja nopeet kännipanot, jonka jälkeen jannut häipyy muualle päin Suomea.