Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako kukaan EENOKIN tanssilavaa Säkylässä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkylässä on paljon yksinhuoltajaäitejä kun ovat baarissa törmänneet alokkaisiin ja nopeet kännipanot, jonka jälkeen jannut häipyy muualle päin Suomea.

Vierailija
2/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan! Eenokissa oli lapsuudessani aina isot juhannusjuhlat. Oli kansakouluikäinen ja mua pelotti olla siellä vanhempien kanssa, kun kaikki tuntuivat olevan kännissä ja tappelivat. Välillä puukotkin heiluivat, mutta onneksi oli järkkäreitä taltuttamassa. Mun vanhemmat siis oli kyllä aina selvin päin, mutta jotenkn juhannuksen juhlintaan kuului aina Eenokilla käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mä ja mutsi vietiin isosysteri tuonne diskoon. En muista muuta kuin että pihalla oli joku puinen kyltti missä tanssi joku sulkakoristeinen naishahmo. Kuvasta päätellen oli isompi paikka kun miltä näytti.

Vierailija
4/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista

Vierailija
5/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ei Eenokkia arvostettu. Kaikki kävivät kuulemma vaan Lalliksella. Itse en käynyt missään.

Vierailija
6/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin muistan, 70-luvun vaihteen aikaan tuli siellä muutama tyttis hoidettua. Mukavia muistoja antavista flikoista.

Vierailija
7/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin muistan, 70-luvun vaihteen aikaan tuli siellä muutama tyttis hoidettua. Mukavia muistoja antavista flikoista.

Jossain pusikossa tai veneen alla "hoidit"? Mahtoi olla kivaa.

Vierailija
8/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, itse en siellä käynyt kertaakaan, mutta joka viikonloppu sinne ikätovereita meni täältä Porin seutukunnistakin. Sinnehän kulki oikein se oma linkka.

Vierailija
9/9 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku se linja-auto kuljettikin nuoria Lallikselle, mitä tarkotin. Sekotan noi paikat.

En tiedä onko Eenokille ollut omaa linkkaria.

T. 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi