Onnettoman oloinen rouva tuli vastaan päiväkävelyllä
Kuunnelkaa ja lukekaa tämä ennenkuin ilmiannatte koska ymmärrätte kaiken väärin, minulla ei ole mitään sitä vastaan että ihmiset käyttää maskeja, jokainen tehkööt miten parhakseen näkee. Tämä rouva siis puuskutteli maskin takaa ja vaikutti todella onnettomalta sitä tehdessään.
Jos te haluatte ja koette maskin käytön tarpeelliseksi, niin käyttäkää niitä sellaisissa paikoissa missä on paljon ihmisiä ja ryysistä. Älkää herranjumala laittako niitä naamallenne kun menette suorittamaan päiväkävelyänne.
Te menetätte kaiken sen ilon minkä luonto ja varsinkin nyt syksyn tulo ja kaikki erilaiset hajut tuo mukanaan ja se maskin käyttö ulkona heikentää teidän immuniteettiä koska nyt te ette saa mitään itseenne sisälle mikä vahvistaisi immuniteettia luonnollisella tavalla. Puhumattakaan siitä että sieltä maskin takaa on vaikea hengittää mikä taas itsessään luo todella paljon ongelmia.
Se ainut "virus" mille te altistatte itsenne on pelko ja stressi, ja näiden kahden yhdistelmä on varmaankin maailmassa kaikkein pahin sairauksien aiheuttaja.
Mä tiedän että iltalehdet tuo todella dramaattisesti näitä juttuja esille, mutta siinä täytyy ymmärtää se että he tekevät sitä rahan takia, he eivät kirjoita näitä juttuja ajatellakseen teidän parastanne.
Ja muistakaa myös se että ne tahot ketkä teitä käskee pitämään maskeja ja ottamaan rokotteita, on samoja tahoja ketkä itse rahoittavat niiden tuotantoa.
Olkaa järkeviä ihmiset.
Kommentit (7)
Kiitos tästä, nyt kaikki ihmiset uskoo sua ja pelastuu maskien haitoilta. Nyt kun vielä spämmäät tätä täne muutaman kerran päivässä parin viikon ajan niin koko kansa pelastuu.
Itse käytän myös kotona kasvomaskia, koska korona voi levitä mm puolison pierujen kautta.
Pahimpaan korona-aikaan näki ihmisiä yksin henkilöautoissa maski päällä. 🤦
Kuule, kohtasit jonkun muorin jolla oli psyykkinen sairaus. Kenties jotain pelkoja tai pakko-oireisuutta, mihin tämän taikakalun käyttäminen auttaa.
Minulle ei ole oleellista onko vastaantulevalla maski vai ei. Itse en käytä maskia.
Kaikella kunnioituksella muiden terveyttä kohtaan, en ole vakuuttunut että maskin myyminen yksityishenkilöiden käyttöön on kovin järkevää, moni käyttää sitä vain luulotaudin takia. Haitat ovat hyötyjä isommat.