Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* * PIKKUKAKKOSET ma. 1.9. - su. 7.9.2008 * *

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hiljasta..

Ajattelin vaan tulla kertomaan, että sain kysyttä neuvolaterkalta, että tarkistaa mun tiedot, että onko mitään estettä uudelle raskaudelle. Terkka ilmoitti kaiken olevan ok, eli vauva saa tulla millon sit onkin tullakseen!!!!!!! =)

Mulla on nyt perjantaina papa-kokeen otto, kun siitäkin vierähtänyt monta vuotta aikaa. Vieläkään ei ole menkkoja tullut, mutta tuskin olen raskaanakaan, ainakaan oireita ei ole.

Kuitenkin olisi kiva käydä ostamassa testi ja testata, vaikka luultavasti tulisin pettymään. Mutta kaiken varalta kuitenkin! =) En tiedä, jos tänään eksyn apteekkiin, samalla kun olen kaupungilla muutenkin.

MUTTA PLUSSATUULIA KAIKILLE! =)

=) Lisbet.

Vierailija
2/10 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen yrityskierros menossa...aika vähän vaan on "yritetty" :-) kun on kaikenmaailman rakennusjuttuja koko ajan!

Mitenkä muilla?

hmm pitäis varmaan itsekin käydä lääkärissä ihan vaan tsekkaamassa että on kaikki ok uudelle raskaudelle.

Iloista mieltä syksyn keskelle!

Itse olen syksy-ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hiljaista täällä tosiaan on! Tänne ei mitään erikoista kuulu, täti tuli ajallaan ja nyt kp 7/30 menossa. Meillä vasta yk 3 menossa ja olen jo ihan hermoraunio kun mitään ei tapahdu! Tässä on kyllä otollisimmat ajat mennyt vähän aina ohi kun mies ei ole ollut juuri niihin aikoihin kotona mutta nyt tällä kierrolla päätettiin oikeen yrittämällä yrittää ja olla ekstra pirteitä peittojen heiluttelussa! :)

Tuon vauvan ovislaskurin mukaan ovulaatio olisi siinä 12-14 päivä että sen yli pitää ainakin touhuilla erittäin tehokkaasti.

Niin onko muilla käynyt mielessä mitä muutoksia se pikkukakkonen sitten tuo tullessaan jos/kun se tulee? Minä olen ainakin miettinyt kuinkahan erilaista se tulee olemaan ja kuinka paljon raskaampaa on kahden kanssa mutta eiköhän sekin asia mene sitten omalla painollaan. Tuota meidän pikkuriiviötä olen miettinyt että kuinka mustasukkaiseksi herra tulee, no mutta sen saa nähdä sitten!

Minä kanssa kävin papa-kokees varmistamas että kaikki oli ok, että saa sitten hyvällä omalla tunnolla vauvelia yrittää!

Ihanaa kun mieskin on yhtä innoissaan tästä pikkukakkosen haaveesta, ostettiin eilen kaupasta kaksi pakettia vaippoja kerralla kun sai vauvalle sellaisen pupu soittorasian kaupan päälle...:)

Aivan ihana syksy!! Olen kanssa henkeen ja vereen syksy ihminen, pimeys on niin ihanaa ja syksyn ilma muutenkin!

Eipäs tällä kertaa muuta, koitetaan tsempata tuolla makkarin puolella oikeen kunnolla niin päästäisiin kaikki tuonne odotus-puolelle!

:)

Vierailija
4/10 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimpas tosiaan jatkuu hiljaisena kakkospino..

Meillä pikku-jässikällä alkoi sunnuntaina räkätauti :( Ei onneksi oo kuumetta nostanut, räkä vain juoksee nenästä ja yskii silloin tällöin. Yöt onneksi nukkunut rauhassa kun olen iltaisin laittanut rintaan ja selkään Vickiä.

Mammatypsy: Eipä juurikaan ole tullut mietittyä mitä muutoksia mahdollinen pikku2 tuo tullessaan, paitsi sen verran että vie yöunet :D Kai se sitten tulee enemmän ajatuksiin kun/jos raskautuu.

Mites muuten, tietääkö teidän lähipiirinne että pikkusisarusta ollaan yrittämässä? Meidän yrityksestä tietää 3 ihmistä mutta osaavat onneks olla hissukseen asiasta.

Nyt menossa kp 31/30 ja hätäinen kun luonteeltaan on, niin tuli äsken tehtyä testi ja negaahan se näytti.. No mut tulipa testattua...

Tätiä odotellen,

RokkiMami

Vierailija
5/10 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietetään pimeää syksyistä iltaa kynttilöitä poltellen. Onhan se kyllä ihanaa kun saa taas laittaa kämpän täyteen kynttilöitä ja nauttia koti-illoista.

Tosiaan, mäkin voisin käydä papassa ihan vaan tarkistamassa että kaikki on kunnossa ennen seuraavaa raskautta. Hyvä kun tuli puheeksi. Viimeksihän sieltä löytyi tulehdus vaikka mulla ei ollut mitään oireita.

Mä kävin tänään ihailemassa kaverin masua ja töissä saan ihailla itseasiassa melkein joka päivä työklaverin masua. Masuja on taas joka puolella. No mutta nyt oon ihan hyvin jaksanut taas odotella tuota kevättä eikä kuume oo noussut ihan kamalaksi. Hyvä näin!

Eipä mulla ihmeempiä. Taidan painua nukkumaan kun huomenna on taas työpäivä.

Vierailija
6/10 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Viimeinkin ehdin kirjoittamaan. Oltiin vkloppu siellä reissussa ja mukavaa oli. Poika tykkäs tosi paljon. Käytiin perinteiset Lintsi ja Korkeasaari kun Helsinkiin sitten päädyttiin. Mukavaa oli ja Korkeasaari oli iloinen yllätys. Viileä päivä joten eläimet hyvin liikkeellä. Viimeksi kun itse tullut käytyö n.15 vuotta sitten, oli vähän muuttunut...:)

Niin, nyt se siis virallisesti alkaa, yrittäminen. Eilen kävin gynellä ja nappas kierukan pois! Toimenpide jännitti todella paljon, ja yllätys oli suuri kun en edes huomannu kun se oli jo poissa! Laittaminenkaan ei muistaakseni ollut kummonen, papa kokeen kaltanen nipistys.

Ja hyvä kun tuli käytyä, hjiivahan siellä taas oli. Se ei todellakaan ole ensimmäinen! Gyne sano, että esteitä ei ole yrittämiselle. Hyvä tietty toi hiiva hoitaa pois ekana.

Siellä joku kyseli mitä muutoksia vauva tuo elämään.

Mä oon kans tota miettyny ja se on varmaa että yöunet vähenee ja siitä eniten oon huolissani ollutkin et miten sitä jaksaa. Poika valvotti tosi pitkään ja vieläkin yöllä herää 1-4 kertaa. Mutta nyt luulen että kokemuksella osaa viheltää pelin poikki ajoissa ja pyytää apujoukkoja "yövuoroon" jos oikein alkaa väsyttää. Pojan kanssa jaksoin vähän liian pitkään valvoo ja sit tuloksena oli että itken vuolaasti yks neuvola kerta etten jaksa enää päivääkään:) Mies oli pikkasen hämillään! Mummo tuli seuraavaksi yöksi hoitamaan poikaa ja minä nukuin kellon ympäri. Sitten taas jakso pitkän aikaa!

Toinen "ongelma" voi tulla tosta mustasukkaisuudesta..miten poika joka on todellakin tottunut olemaan huomion keskipisteenä malttaa odottaa ja hyväksyy vauvan.

Mutta noi asiat tulee sit eteen kun on sen aika...nyt vaan täytyy keskittyä olennaiseen:) :)

PikkuSalama

Vierailija
7/10 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille. Ajattelin että tällekin puolelle olisi kiva kirjautua, kun tuolla 2009 toiveilojoissa olen kirjoitellut, tosin en mitenkään aktiivisesti, mutta kuitenkin.

Minä olen itse 29-v ja mies 32 v. Meillä on poika joka nyt 1v ja 4 kk.

Pikkukakkosta yritetään nyt ekaa kokonaista kiertoa, viimeksi oli ovulaation jälkeinen kierron osuus ilmaan ehkäisyä ja tiesin jo etukäteen ettei siitä raskauduta,mutta nyt odotellaan jännityksellä mitä tulee tapahtumaan. Kierto mulla on vaihdellut 23-29 välillä eli sellainen varoaika menkkojen odottelussa, aika kurjaa.

Nyt kp se 23, eikä tätiä kuulu mutta odotellaan nyt sitten vielä ne 6 päivää ja katsotaan sitten.

Kävin papalla toukokuussa, kun oli muutenkin jotakin asiaa sinne, en enää muista mitä, mutta se tuli hoidettua alta pois. Meillä ei lähipiiri tiedä vielä aktiivisesta yrityksestä.

Mietittiin tosi paljon sitä, että jaksanko sitten näiden kahden kanssa kotona, ja kaikkea muutakin ollaan pohdittu mm. nukkumis järjestelyjä. Osa asioista osaa varmaan ottaa eri tavalla kun ton ekan kanssa, kaikki sellaiset pienet jutut ei varmaan enää kaada maailmaa, jotka nytkin ajateltuna tuntuu tyhmältä, että reagoinut joihinkin asioihin siten tai käyttäytynyt tietyllä tavalla, kyllä se kokemus varmaan kanssa auttaa vähän.

Nyt pitää mennä pikkumies huutaa jotain tosi surkeena

Vierailija
8/10 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinsulalle tervetuloa joukkoon.

Kyllä mäkin pidän syksystä, ehkä just värien ja pimeyden takia.

Saa nähä miten kävi tämän kierron kanssa, mutta en jaksa oikein uskoa ihmeeseen. Hedelmällisimmät päivät olis tuon laskurin mukaan ollu 30.8-3.9. eli la-ke. Hieman tuota ennen ja la-ma kyllä laitettiin tilausta kiitettävästi sisään, mutta sitten ti saatiin suru-uutinen, jonka takia mies joutui matkustamaan keskiviikkona hieman kauemmas, joten nuo viimeset päivät jäivät. Nyt toivon, että ovis olisi ollut tuossa alkupäässä.

Meillä on tosiaan ollu tosi rankka alkuvuosi kaikin puolin ja vielä tämä viimeinen uutinen tuli päälle, niin jo toivoisi, että saisimme hieman onnea. Tällä hetkellä ei jaksa edes talosta innostua, mutta ehkä kun päästään muuttamaan ja saa laittaa omaa kotia, alkaa elämäkin maistumaan taas paremmalta.

Nektar hyvin väsyneenä epäonneen (kp 22/30-32)

Vierailija
9/10 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin olisi pikkukakkonen toiveissa. Ensimmäinen kun täyttää ihan pian 2, eikä ole mikään pikkuinen enää!

Raksahommat, kilpirauhasen vajis ja levottomat kuukautiset tässä on taakkana, mutta jos pikkuhiljaa uskaltasi jo ääneenkin sanoa että toinen vauva olisi tervetullut...

Vierailija
10/10 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulinpahan ilmottautumaaan :) ei mitään uutta täällä päin :/ mutta kova on yritys, loppu kuusta nähdään tuottaako tulosta:)

uusille: TERVETULOA!!

en nyt oikein ole runollissella tuulella, katsotaan myöhemmin jos tekstiä tulisi :)