Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on ihan hirveästi alkoholisoitumassa olevia miehiä

Vierailija
23.12.2006 |

Ihan järkkyä, miten moni tuttukin elää paskatilanteessa. Ja ihan kaikissa tulo-ja koulutusluokissa sitä on, ei mitenkän amisjamppojen vitsaus.

Miehet ei ilmeisesti kestä arjen paineita ja pikkuhiljaa alkonkäyttö lisääntyy ja lisääntyy. SUomessahan se kulutuksen " lähtötaso" , siis ihan normitaso, on aika korkea ja kännihakuinen. Siihen sitten masennukset ja stressit yms, niin siitä se lähtee mopo karkaamaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntyvää tissuttelua. Ei vain viikonloppuisin, vaan viikollakin töistätultua on niin " rentouttavaa" narauttaa se olutpullo auki.

Hoitaa työt ja lapset ok. Mutta en itse viitsi seurustella pöhnäisen kanssa myöhempään illalla ja seksielämästä on turha puhuakaan sinä iltana.

Vierailija
2/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupan kassalla töissä ja oikeasti kauhistuttaa katsoa sitä määrää kaljaa ja siideriä ja lonkkua mitä ihmiset ostaa. Viikonloppuna tietty vielä enemmän, mutta kyllä sitä alkuviikostakin menee. Ja pakko sanoa: eniten pistää silmään ne vanhemmat, jotka lasten kanssa tulee kauppaan ja mättää kärryihin kaksi mäyräkoiraa ja kymmenen siideripulloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi elelenkin sinkkuna. En halua mitään ikuista yliopisto-opiskelijaa vaivoikseni, joka aamuisin jaksaa raahautua vain baariin tai alepaan hakemaan kaljaa.

Olen omillani toimeentuleva nainen ja epäilisin, että pian tässä maassa on totaalinen akkavalta, koska miesten aivosolut ovat niin nesteytettyjä. Naisten täytyy hakea siittiöt muodossa tai toisessa ulkomailta ja suomalaisuus nykymuodossaan katoaa.

Vierailija
4/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt noita muijia kestää selvin päin??

Vierailija
5/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän juodaan Tanskassa, Saksassa, Irlannissa, Ranskassa ja muistaakseni Italiassakin. Suomessa juodaan suurin piirtein yhtä paljon kuin USAssa.

En silti kiellä ongelmaa. Jotain on vialla kun lähes jokainen pystyy nimeämään jonkun alkoholiongelmaisen, tai jonkun pahasti siitä välillisesti kärsineen.

Ongelman ratkaisu ei silti liene verojen korotus, koska ei rajoittaminen ongelmia poistanut koskaan ennenkään. Ihan yhtä lailla puhuttiin alkoholiongelmasti ennenkin. Ratkaisu piilee jossain syvällä kaikissa meissä, jossain tässä yhteiskunnassa, jossain arvoissamme, jossain kulttuurissamme, enkä ainakaan minä tiedä mitään reseptilääkettä. Se vaan on niin.

Vierailija
6/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällähän miehet juo paljon enemmän kuin suomessa, mutta siellä naiset ei ota eroa juopottelun takia vaan kestävät juoppoa miestä. Järjestävät oman elämänsä mielekkääksi työn ym avulla ja juoppo mies menee siinä sivussa. Suomalainen nainen heittää ukon pellolle paljon herkemmin.