Laihtuminen on kyllä helppoa.
2kiloa viime viikosta. Pidin kaksi paastopäivää ja lasken kaloreita muina päivinä
Kommentit (9)
Todennäköisesti vain nesteitä on poistunut.
Oho, jonnelle tuli älykkyyskohtaus!
0,01/5! Se on jo hyvin se!!!
Minä teen samalla lailla. Olin pari viikkoa kotoa pois eri riennoissa ja söin paljon ulkona, tuli pari kiloa lisää. Laihdutin ne pois viikossa ja nyt taas jatkan normaalipainollani. On paljon helpompaa laihduttaa kaksi kiloa kuin antaa sen kerääntyä ja laihduttaa sitten 20 kiloa. Kotiympyröissä paino ei kerry, syön kohtuullisemmin kuin ravintoloissa.
Mikä tässä ei ole kestävää ja ei tuota tuloksia?
Joo, perskokkarehalituksen toimesta ainakin rahvas laihtuu kun ei ole kaloreita käytössä. Varakkaat turpoavat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, perskokkarehalituksen toimesta ainakin rahvas laihtuu kun ei ole kaloreita käytössä. Varakkaat turpoavat.
Tuhti tyllerö ei voi ostaa nyt jokapäiväistä pantan sukulaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhti tyllerö ei voi ostaa nyt jokapäiväistä pantan sukulaatia.
Mikähän älykkyysosamääräsi on?
Vierailija kirjoitti:
Minä teen samalla lailla. Olin pari viikkoa kotoa pois eri riennoissa ja söin paljon ulkona, tuli pari kiloa lisää. Laihdutin ne pois viikossa ja nyt taas jatkan normaalipainollani. On paljon helpompaa laihduttaa kaksi kiloa kuin antaa sen kerääntyä ja laihduttaa sitten 20 kiloa. Kotiympyröissä paino ei kerry, syön kohtuullisemmin kuin ravintoloissa.
Mikä tässä ei ole kestävää ja ei tuota tuloksia?
No jos kyse ei ole ylipainosta vaan kahdessa viikossa kerätystä kahdesta kilosta (:D ..joista toinen liene nestettä..) niin toki niistä voi päästä nopeasti eroon eikä siinä varmasti ole mitään kestämätöntä kun normipaino on, noh, normaalipaino ja elintavat kunnossa.
Ajattelin kuitenkin että jos aloittaja on ihan ehta läski ja keksi yhtäkkiä miten painoa putoaa hurjaa tahtia. Niin voi olla hyvä hänelle ja muille mahdollisesti painonsa kanssa tuskaileville muistuttaa, että hitaasti hyvä tulee.
Viikkojen ajan kestävä kilo viikossa tahti on nimittäin melko hurja ja siinä menee lihasta läskin mukana, eikä se tuo aiemman epäterveellisen elämän tilalle vieläkään sitä järkevää ja terveellistä, kestävää. Vaan toisen ääripään..
Onhan se helppoa; ei kaloreita, kehon on ne jostain otettava.
Suosittelen kuitenkin -jos tämä ei ole vain joku outo provoilu- mielummin tekemään laihiksen kestävämmällä tyylillä.
Nimim. Paljon viime kuukausien aikana painoa pudottanut, mutta hidastan nyt tahtia kun en haluaisi menettää lihasta ja olen pystynyt aloittamaan salin ja muun hikiliikunnan kun alan olla vähemmän läski.
Eli mielummin liikunta + terveellinen ruokavalio ja pieni kalorivaje. Kuin lihaskato, luuston heikentyminen, sappivaivat jne.
Ei kai muutenkaan laihtumisessa ole mitään oikeaa monimutkaisuutta siinä miten kalorit sisään kalorit ulos toimii. Vaan miten sen ylipainoisen omat resurssit ja ymmärrys on milläkin hetkellä. En itse kyennyt esim. elämäntapa muutokseen ennen kuin sain joitain muita juttuja kuntoon.