Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moody Monday kokemuksia

Myyjä 1
11.09.2023 |

Päätin kokeilla kyseistä yritystä koska 'parempaa seppälää' löytyi ylimääräisenä kaapista ja luotin liikkeen onnistuvan hinnoittelussa ja myynnissä.
Viikon minipaketti,tarkkaan valitut ajankohtaiset vaatteet ja kengät.
Myytyä MM sai Triplassa muutaman tuotteet,myynti just kattaa paikkamaksun.

Liikkuuko myymälöissä ylipäätänsä tavara vai meneekö heillä ainoastaan kaupaksi Marimekko/Hm linjan vaatteet?

Kokeiluksi jäi ja tuskinpa ostajana vaivaudun paikalle jatkossa.
Mikä muiden kirppistelijöiden kokemus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta myynnistä, mutta olen ostanut sieltä 4 vaatetta. Ihan kiva kauppa oli ja paljon oli silloin asiakkaita. Se myyntipaikka lopetti ja en ihmettele, koska kauppakeskusten vuokrat on hitsin kalliita.

Vierailija
2/9 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Tulen kysymään kokemuksia myynnistä, koska sijainti lähistöllä. Ainakin liikkeet vaikuttavat siisteiltä ja kivoilta, Triplassa näyttäisi olevan asiakkaita usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kokemus vajaan viikon myynnistä. Yli 50 itemiä jo mennyt. Mutta myymäni ovatkin siistejä ja hyvälaatuisia. Eri merkkejä. Pajon skandibrändejä. Puuvillaa, viskoosia, silkkiäkin. Hinnat vaihdelleet viidestä eurosta noin neljään kymppiin. 

Puseroita, paitoja ja mekkoja menee paljon. Niitä ostaisin itsekin. Kokoa L saisi olla enemmänkin myynnissä.

Kiva putiikki, hyvä taso ja kiva tunnelma. Saa rauhassa katsella, kun Triplassa on pitkät aukioloajat. Viikolla aina 21:een saakka. 

Vierailija
4/9 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset sekä myyjänä että ostajana. Hinnoittelussa mietin, mitä itse maksaisin vastaavasta tuotteesta. Olen himoshoppaaja, joten paljon jää myyntiin hyväkuntoisia vaatteita - joten kiertoon. Triplasta kokemusta vain ostajana, mutta muita pisteitä käyttänyt. Olen tykännyt. Myynnin seuranta helppoa netissä. 

Tosi paljon menee mekkoja, sellaisia "tämän hetken" juttuja, ei niinkään mitään "ikiklassikoita" tai ns. bisnespukeutumista.

Vierailija
5/9 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin tuolla vaatteita. Aika kova hinta oli viikon myynnille mielestäni, 65 euroa plus 20 % provikka. Ehkäpä siitä johtuu että vaatteiden myyntihinnatkin ovat yleisesti ottaen aika korkeita. Näkyi paljon nyppyyntyneitä ja haalistuneita vaatteita, tai jotain jo valmiiksi huonolaatuista halpismerkkiä, ja silti kovat hinnat. No, kävin itsekin vertailemassa hintoja ennen myyntiviikkoni alkua ja havaintojen tuloksena linjasin omiakin hintoja reippaasti ylöspäin. Ehkä 2/3 vaatteista lopulta meni ja olin myyntiin ihan tyytytyväinen. Kyse oli kuitenkin roippeesta josta halusin eroon. Pistää miettimään tarkemmin tulevia vaatehankintoja kyllä.

Vierailija
6/9 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ajankohtaisia kokemuksia ko. putiikista? Vein ensimmäistä kertaa vaatteita myyntiin Vallilan kauppaan ja aika heikosti on aikakin toistaiseksi kauppa käynyt. Hyvä jos edes aloitushinnan saan takaisin myynneillä. Todella kypsyttää jos joudun maksamaan siitä, että pesin, pakkasin ja vein kasan hyväkuntoisia vaatteita myyntiin. No, jatkossa heitä suoraan UFFin laariin. Ostin all inclusive -palvelun juuri siksi ettei täydy itse hinnoitella. En ole kova käymään kirppiksillä, joten ei aavistustakaan paljonko mistäkin voi pyytää.

Vierailija
7/9 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kokemuksia kaivataan myös lasten vatteiden myynnistä. Kannataako perusvaatteita viedä? All inclusive epäilyttää. Jos viikossa max 50 voi tuoda ja naista kaupaksi menee puolet eli 25, ja keskihinta on 3 euroa, se tekee 75 euroa, josta 50% proviisio pois niin tulee 37.5 euroa ja tästä pitää vielä maksaa 35 euroa aloitusmaksu. Taskuun jää 2.5 euroa? 

Jos kaikki 50 kpl menee kaupaksi 3 eurolla kappalehinnalla

50x3=150 -50%=75 - 35=50 euroa

Vierailija
8/9 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ajankohtaisia kokemuksia ko. putiikista? Vein ensimmäistä kertaa vaatteita myyntiin Vallilan kauppaan ja aika heikosti on aikakin toistaiseksi kauppa käynyt. Hyvä jos edes aloitushinnan saan takaisin myynneillä. Todella kypsyttää jos joudun maksamaan siitä, että pesin, pakkasin ja vein kasan hyväkuntoisia vaatteita myyntiin. No, jatkossa heitä suoraan UFFin laariin. Ostin all inclusive -palvelun juuri siksi ettei täydy itse hinnoitella. En ole kova käymään kirppiksillä, joten ei aavistustakaan paljonko mistäkin voi pyytää.

Sama täällä. Vallilasta vähän ikävä kokemus: vain yksi vaate myi eikä se kata edes viikon vuokrapaikkamaksua, kun 50% provikka vähennetään. 

Vierailija
9/9 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä todella huono kokemus. MM:n omat provikat ja korvaukset (59 e/vko/max 50 tuotetta) vievät aivan liikaa siitä vaivasta minka itse näkee viedessään tavaraa myyntiin. Myyjänä tarkoitukseni oli pääasiassa päästä tarpeettomasta vaatemäärästä eroon, mutta ei ihan vaan MM:n omaa kassaa kohtuuttomasti kartuttamaan ylisuurilla korvauksillaan. Vastaisuudessa laitan mieluummin käyttämättömonä lojuvat tuotteeeni esim. UFF:n laariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä