Ihanaa. Minä en voi olla narsisti sillä olen hölmö! :)
Voin myöntää sen teille, mutta en muille kasvotusten.
Olen todella lahjakas sanallisesti, joten osaan ilmaista itseäni puhumalla ja peittämään tyhmyyteni.
Olen joskus epäillyt olevani narsisti sillä suuttuessani olen valmis yllättäviin asioihin. Käytännössä minun tekisi mieli tuhota vihollinen kokonaan, vaikka en tee sitä.
Vihanhillintä ongelmia on, samoin alkoholiaddiktiota, seksiriippuvuutta ja ylipäätänsä nautinnon haku lähtee käsistä.
Koen aina olevani muita parempi, vaikka tiedostan, etten ole.
Usein kuitenkin unohdan sen.
Asiaa kuitenkin pelastaa heikko tulos äo testistä.
Narsistihan on fiksu, minä en.
Vaikka ikävä sitä myöntää.
Eli en voi olla narsisti, vaikka olenkin tällainen ja minulla on kaltoin kohdeltu lapsuus.
Kommentit (11)
Kuulostat vähä-älyiseltä narsistilta.
Narsisti kykenee aina laittamaan kaikkensa ja vähän yli. Sen vuoksi vaikuttaa täydellisemmältä, kuin on.
Samahan näkyy sinussakin. Osaat esittää fiksumpaa, joka on harvinaista vähä-älyiselle terveelle, mutta jos rinnalla on narsismia niin tuo on hyvin odotettavissa.
Myös muu käytöksesi sopii narsismin muottiin.
Olet luultavasti narsisti.
Se on täysin väärä käsitys, että narsisteilla olisi korkea äo. Asia on kutakuinkin päinvastoin. Vankien äo on keskimääräistä alhaisempi ja eniten narsististeja on vankilassa. Esimerkiksi narsisti-epävakaa-asosiaalinen on yleinen kolmoisdiagnoosi.
Narsisti osaa feikata ja esittää. Tietyt osa-alueet on vahvoja, mutta kokonais äo on usein heikko.
Se nimenomaan altistaa tuolle käytökselle.
Moni usein pitää narsistia täydellisinä ja fiksuna, vaikka ei ole sitä.
Ainakin narsistinen exäni oli ihan täysi pelle ja idiootti. Myös sairas ja ilkeä.
Diagnoosin teki psykologi eikä ole oma keksimäni.
Narsismi-vika voi olla älykkäällä tai tyhmällä. Tyhmemmät on enemmän sosiopaatteja, jotka jää kiinni rikoksista. Älykkäämmissä on psykopatiaa, he tekevät pahaa tahallaan.
Ihan kuin minä. 🤣 ja myöskään en ole pahantahtoinen tai häijy ainakaan ilman syytä ja sen syyn pitää olla painava, (kuten narsisti usein on). Mutta minut on tutkinut psykologi Luojan kiitos ja hän kirjoitti jotain luokkaa "ei viitteitä narsismista, kostonhalusta, väkivallan ihannoinnista tai itseen kohdistuvaa aggressiivisuutta". Muuten tuo meni oikein Mutta olen kyllä kostonhaluinen. Ja olen pääni puhki miettinyt miten kostan kokemani vääryydet, mutta jos oikeasti kostaisin, joutuisin vankimielisairaalaan ja elämänihän tuhoutuisi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minä. 🤣 ja myöskään en ole pahantahtoinen tai häijy ainakaan ilman syytä ja sen syyn pitää olla painava, (kuten narsisti usein on). Mutta minut on tutkinut psykologi Luojan kiitos ja hän kirjoitti jotain luokkaa "ei viitteitä narsismista, kostonhalusta, väkivallan ihannoinnista tai itseen kohdistuvaa aggressiivisuutta". Muuten tuo meni oikein Mutta olen kyllä kostonhaluinen. Ja olen pääni puhki miettinyt miten kostan kokemani vääryydet, mutta jos oikeasti kostaisin, joutuisin vankimielisairaalaan ja elämänihän tuhoutuisi siinä.
Ne ovat karuja paikkoja kieltämättä, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Koska jos kostaisin, ainoa tie tehdä se on paperisota tai annan asian olla. Mutta nehän ovat yhtä tyhjän kanssa. Antaisin samalla mitalla takaisin aivan varmasti, mutta siitä seuraukset minulle olisivat huonot ja epäedulliset. Kutakuinkin vankimielisairaala ja pumpattuna täyteen lääkkeitä kieliulkona laahustava ja kuolaavana läskipallona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Koska jos kostaisin, ainoa tie tehdä se on paperisota tai annan asian olla. Mutta nehän ovat yhtä tyhjän kanssa. Antaisin samalla mitalla takaisin aivan varmasti, mutta siitä seuraukset minulle olisivat huonot ja epäedulliset. Kutakuinkin vankimielisairaala ja pumpattuna täyteen lääkkeitä kieliulkona laahustava ja kuolaavana läskipallona.
Hoito on laadukasta, mutta potilaat eivät välttämättä silti tule terveeksi etkä voi seuraasi valita.
Narsisti on ylpeä siitä, että on narsisti, joten ehkä et olekaan narsisti.
Täh. Sä nimenomaan kuulostat niin narsistilta, kuin vain voi.
Narsismi on persoonallisuushäiriö.
Äo voi olla ihan mitä vain.