Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Follikkeliultrassa 3 isoa munasolua

22.12.2006 |

Jaahans, ainakin Clomit toimii - jopa liiankin hyvin. Ultrassa nimittäin 3 19mm munasolua. Lääkäri ei antanut yhdyntäkieltoa, mutta kovasti höpisi, että toivottavasti ei sitten ala kolmosraskautta.

Tottapuhuen, niin takkuinen kuin tämä taival on ollutkin jo kohta 2v, tuntuisi suoranaiselta mahdottomuudelta, että näin kävisi. Ihme jo sekin, jos 1 hedelmöittyy.

Tiedättekö yhtään tapausta, jossa ovulaation stimuloinnilla olisi lopputuloksena kolmoset. Kaksoset ei vielä olisi katastrofi, mutta kolmoset...!?!

Oisko viisainta pidättäytyä tämä kierto? Harmittaa, jos täytyy, sillä ensi kierrossa tulee Clomeissa tauko, koska se on selvästikin kerääntynyt elimistöön ja hyperstimuloi munasarjoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteeni on, että älkää ihmeessä jättäkö yritystä tässä kierrossa väliin!!!

Meillä on yksi clomi-tyttö, joka täyttää ens kuulla 5v. Aikanaan sai alkunsa ekasta kierrosta Clomiella.

Kakkosta onkin sitten yritetty jo pian 3 vuotta... Jos mulla olis vastaava tilanne ku sulla, niin ehdottomasti yrittäsin tulla raskaaksi. En tiedä taustaasi, onko Sinulla jo ennestään lapsia. Minä henk koht olisin valmis vaikka kolmosiinkin, mutta mies ei... Meillä on clomit kokeiltu, inssi kertaalleen ja viime kuulla oli eka tulokseton IVF. PASsilla jatketaan ens vuonna...

Yritysrikasta Joulua Sinulle! Tsemppiä!

-Auris-

Vierailija
2/3 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoset olisi katastrofi siinä mielessä, että raskaus olisi ihan hirveä rääkki elimistölle (todellinen riskiraskaus) eikä ne vauvatkaan kovin kehittyneitä syntyessään kyllä olisi (mikäli jäisivät edes henkiin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla näkyi ultrassa myös kolme komeaa follikkelia, just irtoamassa. Ja inssi tehtiin, lääkäri ei edes miettinyt tehdäkö vai eikö! Clomit oli meilläkin, sitten menopur, irrotukseen pregnyl ja nyt lugesteronit. Yritystä n. 1,5 vuotta eikä lapsia ennestään. Nyt on pp11 eli joulu menee jännäksi!! =) Tulkoon vaan kuinka monta pikkuista hyvänsä kunhan tulisi! Eli mun kanta on että kannattaa ehdottomasti yrittää, se on kuitenkin pieni mahdollisuus se kolmosraskaus. Tosin kolme follikkelia lähes kolminkertaistaa raskautumisen todennäköisyyden!

Hyvää joulua kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän