Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illanvietot parisuhteessa

Vierailija
06.09.2023 |

Kiinnostaisi kuulla, onko kukaan ollut samassa tilanteessa.

Kumppanilla on paljon illanviettoja ja esim kaljalla käymisiä työkavereiden kanssa, joissa käy yksinään.

Tunnen kuitenkin osan hänen työkavereista ja yks heistä nyt kertoi illanvietosta ja kommentoi tyyliin "et sitten päässykkään mukaan.." mistä olin ihan ymmälläni. En mä tienny, että minutkin ois kutsuttu. Tämä jäi nyt painamaan, että onkoha mua kutsuttu mukaan useemminki ja miksi kumppani ei oo kertonut, että oisin tervetullu noihin iltamenoihin mukaan - ei siis oo koskaan ollu mikään ongelma, että käy ja näkee työkavereita kaljojen merkeissä enkä oo aatellu asiasta juuta tai jaata. Nyt tuntuu oudolta, et miksi ei oo mitään puhunut vaan työkavereille mun "puolesta" suoraan vastannu että ei oo tulossa ja antanu kuitenki niille ymmärtää, että on puhunu asiasta mun kanssa. Wtf? :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei halua sua mukaan sinne. Mun exä valitti oman exänsä tehneen samaa, ei ottanut häntä mukaan firman juhliin tms. edustustilaisuuksiin.

Vierailija
2/5 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti etsii uutta pokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muitten eukot messissä?

Vierailija
4/5 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit ihan suoraan häneltä että mikä on homman nimi? Täältä saat vain vainoharhaisia arvauksia ja oletuksia.

Tosin mies varmasti on petturi sika.

Vierailija
5/5 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä