Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasoin isosta miehestä

Notorius big
05.09.2023 |

Mieheni poismenon jälkeen aloin toistuvasti nähdä unia joille en itse mahda mitään. Enkä todellisuudessa ole pitänyt tällaisesta yhtään. Säästän teidän likaisilta yksityiskohdilta, mutta ydinkohdiltaan juoni on tällainen. Olen oikeasti hoikka nainen ja eri tilanteissa minut ottaa tuollainen 150-180 kg nelikymppinen mieshenkilö. Paino on hänellä kertynyt enemmän hk sinisestä kuin kuntosalista. En ole ihan varma onko aina kyseessä edes sama henkilä kun kaikista piirteistä ei saa selvää enkä aamulla muista. Yleensä ollaan sängyssä lähärissä tai doggystyle ja kaveri puuskuttaa päälläni. Oikeasti en ole suttynyt isoista kavereista ennen mutta salaperäisesti nyt ovat alkaneet vaivihkaa kutkuttaa. Onko tällaiset unet tyypillisiä, onko kukaan oikeasti kokeillut isoa miestä selvällä kokoerolla ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä koko painoa ryskyttämässä avattuja haarojasi!

Vierailija
2/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän otti minut rajusti mutta herrasmiesmäisen päättäväisesti. Kipua ei tullut unissa, ainoastaan alistusta ja jonkinlaista nöyryytystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse olen kohtuu iso 126kg/183cm ja vaimo 154 ja jotain hieman alle 50 kg ja kyllä me rakastelemme intohimolla.

Voisin antaa sullekkin läpimän kihkeän kokemusen, niin et epäilisi, etteikö pulskempi mies olisi hyvä vaihtoehto...

Vierailija
4/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itse olen kohtuu iso 126kg/183cm ja vaimo 154 ja jotain hieman alle 50 kg ja kyllä me rakastelemme intohimolla.

Voisin antaa sullekkin läpimän kihkeän kokemusen, niin et epäilisi, etteikö pulskempi mies olisi hyvä vaihtoehto...

Olen samaa kokoluokkaa, muutaman sentin pitempi. Täytyy panna korvan taakse, kun hetken olen ollut ilman. Ehkä se uni on jonkinlainen johdatus

Vierailija
5/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt unia jossa minua panee kaksi tuollaista sumopainijan kokoista miestä. Uuh ! Onkohan kellään ihan oikeita kokemuksia vastaavista ?

Vierailija
6/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku mallia Frank Cannon vai Tony Halme ?

Vierailija
7/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, siinä saattaa saada osaamattoman läskin käsittelyssä itsensä mustelmille jalkovälistään. Jalat yms unohtamatta.

Vierailija
8/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kokeilla ap? ;)

-M40 140KG 16cm

Vierailija
9/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän otti minut rajusti mutta herrasmiesmäisen päättäväisesti. Kipua ei tullut unissa, ainoastaan alistusta ja jonkinlaista nöyryytystä

Peräsuoleesi?

Vierailija
10/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se paino joka saa tuntemaan että painetaan kunnolla. Isot miehet panee kunnolla. Pikkupojat ei osaa.

Vierailija
11/11 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit äijät täällä ulisee ja läähättää kun ei muuten saa.

T. Panomies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi