Kun lopetin toivomasta pahoja asioita tapahtuvaksi exälle ja naiselle jonka kanssa petti mua
Ja jonka takia jätti mut. Hyväksyin kohtaloni. Ja aina kun joku ilkeä ajatus/toive heitä kohtaan tulee päähäni torppaan sen heti. Tämän myötä omassa elämässäni alkoi hiljalleen tapahtumaan hyviä asioita. Kun alkoi tuntua että ne ilkeät toiveet iski minuun itseeni.
Kommentit (7)
Eikös kiinalaiset sano, että jonkun vihaaminen on kuin kaataisi toiselle myrkkyä, ja joisi sen itse.
Viha ei kannata.
Hienosti tajuttu! Ei niistä negatiivisista ajatuksista mitään hyötyäkään vois olla ja aivan hyvin niillä voi myrkyttää sen oman ilmapiirin
Minun toivomat pahat asiat toteutuu joten en toivo ihmisille enää. Koitan toivoa hyviä asioita, mutta on käynyt ilmi, että kukaan ei näköjään ansaitse muuta kuin pahoja asioita elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minun toivomat pahat asiat toteutuu joten en toivo ihmisille enää. Koitan toivoa hyviä asioita, mutta on käynyt ilmi, että kukaan ei näköjään ansaitse muuta kuin pahoja asioita elämäänsä.
No voisitko sä toivoa mun puolesta sille exälle ja sen nykyiselle jotain oikein ikävää? :D
Kun mulla ne vaan tuntu kaatuvan omaan niskaan.
En siis edelleenkään siedä näitä ihmisiä. Mutta olen vaan lopettanut niillä inhottavilla, ikävillä toivomuksilla mässäilyn. Ja olen kun niitä ei olis olemassakaan. En halua miettiä koko ihmisiä.
Viha kesti aikansa.
Viisaasti ymmärretty sinulta. Myrkytät ikävillä ajatuksilla vain oman elämäsi. Kun ei niillä sille exälle mitään saa aikaiseksi.
Hyvä sinä! Olet päässyt elämässäsi eteenpäin.
Viha on myös tärkeä tunne tai vaihe, jotta pystyy päästämään irti pettymyksestä.
Hyvä, jos nyt olet toipumassa.