Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
1141/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, ala-arvoista beetamiehen tilitystä.

Eipä haitannut yhtäänbKaritan sometarinat sisäisestä balanssista, vaikka kotona meni huonosti, kunhan rahaa tuli.

Vasta, kun auttava ulkopuolinen muna henkilöityi, alkoi kynänkannat laulamaan.

Vierailija
1142/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytävää on kyllä että seesteistä videoo ennen tätä ollut jaossa. Kertoo just narsistisesta perustempusta ja aika paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri ei nyt kyllä ajattele lastaan yhtään

Lapsi eli 13v. kyllä selviää tästä. Aikuiset naiset tätä velloo jankutuksen kera.

Tämä on av. Täällä on pyllyä komeille tummille hierojille mielellään jakavia yh-sossutanttoja ikuisella ruokatauolla. Lastensuojelusta päivää. Kiinnostaa nuo lapset ( ja kundaliinimies).

Vierailija
1144/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia asioita ei käsitellä julkisuudessa.

Tietysti käsitellään, jos tällainen asia on julkiseksi tehty.

Vierailija
1145/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Lopeta toi sonnan jauhaminen.

Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.

Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.

About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.

Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää.  Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.

Ja hyvä isä ollut silti minulle aina.

Vieraissa pilluissa juossut äijä hyvä iskä? 😂

Eipä se isyyteen vaikuta.

Kyllä, kyllä se vaikuttaa, paitsi ihan pikkulapsiin jotka eivät asiaa ymmärrä.

Millähän asiantuntemuksella sinä tällaista väität?

Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?

Sinä oletkin sinä, ilmeisesti pettäjäluonne on periytynyt isältäsi.

Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.

Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.

Oletko sinä ihan terve ihminen? Herranen aika, lue ihan oikeasti ajatuksen kanssa mitä sinä täällä toisille ihmisille kirjoitat. Ihan sairasta tekstiä, onko sinulla persoonallisuushäiriö vai mitä ihmeen vikaa voi olla tuollaista tekstiä suoltavan ihmisen päässä? Sinä olet sairas ihminen.

Ohis

Vierailija
1146/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karitalle käy kuten Helena Koivulle, elintaso tippuu, tosin pienemmässä mittakaavassa. Ihan sippitasku tuskin uusi mies on.

Sieltä löytyy vielä se Karitan ihannemies eli pitkä, tumma ja komea mies ison lompakon tuella.  Suomessakin on paljon miesalfoja, jotka vaan odottelee sopivien missien vapautumista tarjotakseen loisteliaan elämäntavan. Eihän siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
1147/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

somekulissit, joita ihmiset rakentavat ovat naurettavia. Juuri kuukausi takaperin hekumoinut rakkautta mieheensä ja nyt tämä. Ei pä ole tarvinnut hehkutella omaa 24 vuotta kestänyttä parisuhdetta kertaakaan.

Vierailija
1148/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kundaliinimiehen käärme on noussut selkäytimestä ja väkisin tunkeutunut avuttomaan Karitaan!

Tuo niljakas Paratiisin käärme, jonka takia piti paeta.

Kundaliinia joutuu joskus roplaamaan pakoputken kautta että lähtee nesteet virtaamaan selkärangassa kunnolla

Pitäisi tietysti olla selkärankakin. Ja se päästä häntään etenevä kefalokaudaalinen vaihe ohi.

Vierailija
1149/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.

Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.

About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.

Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää.  Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.

Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?

Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.

Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.

Oletko sinä ihan terve ihminen? Herranen aika, lue ihan oikeasti ajatuksen kanssa mitä sinä täällä toisille ihmisille kirjoitat. Ihan sairasta tekstiä, onko sinulla persoonallisuushäiriö vai mitä ihmeen vikaa voi olla tuollaista tekstiä suoltavan ihmisen päässä? Sinä olet sairas ihminen.

Ohis

Tähän aikaan mt-ongelmaiset vauhdissa kun aamulääkityksen teho heikkenee eikä ole muutakaan tekemistä

Vierailija
1150/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen raivokas kirjoitus, aiemmin vältellyt julkisuutta. Välit taitavat olla yhtä tulehtuneet kuin Koivun pariskunnalla.

Vierailija
1151/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

somekulissit, joita ihmiset rakentavat ovat naurettavia. Juuri kuukausi takaperin hekumoinut rakkautta mieheensä ja nyt tämä. Ei pä ole tarvinnut hehkutella omaa 24 vuotta kestänyttä parisuhdetta kertaakaan.

Eivätköhän somekulissit ja sitä myöden toimeentulo romahtaneet tämän myötä. Missä viipyy Elisa Kuuttilan haastattelu?

Vierailija
1152/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry mut en osaa sympatiseerata kumpaakaan osapuolta.

Toinen on täydellisen fasadin rakentanut ns. hyvinvointivalmentaja, jonka päätuote on hän itse. Mitä ilmeisimmin pettänyt.

Toinen vaikuttaa täysin epästabiililta m*lkulta, jolla menee huonosti jokaisella elämänsektorilla varmaankin omasta syystään.

Sympatiani ovat lapsen puolella.

Oikeastaan se ukko ärsyttääkin enemmän, kun sotki lapsensa mukaan ja vei eron syyt julkisuuteen.

Ei ole sotkenut lasta mukaan mitenkään. Heillä on lapsi, kumpikaan ei ole vetänyt häntä mukaan. Hän on vain olemassa. Onko naiset sitä mieltä, että esim. miehen teoista ei saa julkisuudessa puhua mitään, jos on lapsia? Ei näytä olevan samaa valitusta siitä, että miten kehtaa julkistaa miehen sikailut, kun on lapsia. Mutta kun nainen on pettäjä, samaistutaan niin naiseen että otetaan lapsi vipuvarreksi siihen että saadaan miehestä suurempi syyllinen. Naiset ovat mestareita kääntämään asiat päälaelleen.

Vierailija
1153/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita vaikuttaa pahasti kontrollifriikiltä. En jaksaisi tuota naista, ehkä tekee hyvää päästä etäälle.

Vierailija
1154/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karitan kulissit romahtikin sitten kerralla rytisten alas.

Vierailija
1155/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset päivitykset antaa aika epävakaan kuvan tuosta petristä. Raivoaa ja kostaa ajattelematta yhtään lastaan.

Lopeta nyt toi lässyttäminen. Karita on aina joka tässä on tehnyt väärää. Lapsi ei ole mikään vapaudu vankilasta kortti.

Karita-lapsi-lapsi-karita-petri-lapsi-karita-lapsi-petri

Se lapsihan on ihan oma itsenäinen ihmisensä, jonka etua pitäisi molempien vanhempien tarkastella itsestään ja toisistaan erillisinä. Hoksaatko? Molempien, hoksaatko?

Se on vähän sama juttu kuin miettisi aina joulun alla,että miten on parisuhdevuosi toisen vanhemman kanssa mennyt. Onko riitoja miten paljon ollut, entä seksiä.. Sitten päättelisi sen perusteella onko lapset ansainneet lahjoja vai ei. Tuhmien äitien tai isien lapsille pelkkiä risuja, eikö niin.

Juuri sinunkaltaiset ihmiset on valittamasta että ei saisi edes ottaa avioeroa koska lapset kärsii siitä.

Aikuisten ei todellakaan tarvitse järjestää elämäänsä lapsen mukaan ja lapsen pitää kyetä kohtaamaan oikea elämä.

Vierailija
1156/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tuota lasta, joka joutuu seuraamaan vanhempien riitelyä lööpeistä, olisivat edes lapsen vuoksi pitäneet eroon liittyvät yksityiskohdat omana tietonaa. Varmaan kavereiltakin saa asiasta kuulla 🙁

Vierailija
1157/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Johonkin siis osui sinussa kun vihalla vastaa? Mistä se kumpuaa?

Vierailija
1158/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen raivokas kirjoitus, aiemmin vältellyt julkisuutta. Välit taitavat olla yhtä tulehtuneet kuin Koivun pariskunnalla.

20 vuoden avioliitto päättyy yllättäen pettämiseen, kun hetki sitten nainen on julistanut rakkautta. Ja ihmetellään, että menee tunteisiin. Onko tällainen teille muille vain normipäivä?

Vierailija
1159/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkohan mainitsee lapsen nimenkin päivityksessä. Ihan ala-arvoista sekoilua.

Vierailija
1160/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa palstalaisista on liian nuoria muistamaan Karita Tuomolan aikaa missinä ja niitä liikkuja, mitä hän silloin teki. Tyypillinen kiero savolainen oli monesti käytetty ilmaus. Tämä seesteisyyden ja mindfulnessin aikakausi ei mennyt koskaan läpi ainakaan minulla. Kylmä ja laskelmoiva Karita otti aviomiehekseen varakkaan Tykän, vaikka hetkeä aikaisemmin mainostamansa ihannemies oli pitkä, tumma ja komea (yllätys yllätys). Kukahan on se seuraava varakas, joka kuvittelee Karitan ihannemiehen kuvan muuttuneen yllättäen vastaamaan omaa ulkonäköään.  

Tarina on liiankin tuttu, sanoisi Kaurismäki. Nuori nainen, joka haluaa päästä elämässään nopeasti korkeaan statukseen ja elintasoon, joten nai sopivan varakkaan miehen. Ainahan voi tyydyttää todelliset halunsa siinä sivussa sen oikean ihannemiehen kanssa. Kunnes jää kiinni ja huomaa seisovansa ihannemaailmansa ulko-ovella lapsi ja matkalaukku käsissään.