Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
1061/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temgesic-Teemu sai pesää!

Kuka se on, tämä Teemu?

Tätä minäkin ihmettelen. Ja mikä tuo Nigeria-juttu on?

Koulutettu kokenut hieroja.

Opintoni sisältävät osteopatiaa, klassista hierontaa, urheiluhierontaa, liikunnanohjausta, faskian käsittelyä, thaihierontaa, akupunktiota, hengitysterapiaa ja joogaa.

Olen tehnyt erilaisia kehohoitoja ja hierontaa vuodesta 1996. Ennen Body Mechanics Helsingin perustamista toimin Helsingin urheiluhieronta yrityksessä ja sitä ennen Suomen urheiluhieroja opistolla, jossa toimin ammatin harjoittajana, sekä opetin anatomian teoriaa ja hieronnan käytännön otteita. Olen myös työskennellyt kolmessa veikkausliiga joukkueessa vastaten pelaajien vammojen ennaltaehkäisystä ja niiden kuntoutuksesta.

Ei osaa edes yhdyssanoja.

Vierailija
1062/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Petri teki oikein koska kyseessä julkkisnainen, ei halunnut että joku lehti kuvaa uutisena sen hänelle, vaan toimi jämäkästi itse. Noin tuossa oli hyvä tehdä. On nöyryytetty jo miestä tarpeeksi. Edes jotain voi tehdä itsekin tilanteessa,

ja kuule Karita niele vaan asia.

Karita taisi niellä jo muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri tekee Karitalle helpoksi kääntää tämä omaksi edukseen. Ei tarvi kuin olla hiljaa kun Petri avautuu miten on ajanut lapsensa omasta kodistaan muutenkin vaikealla hetkellä jne.

Karitan on vaikea kääntää tätä millään omaksi edukseen, kun on mennyt pettämään. Teko on ollut väärin ja myös oman julkisuuskuvan vastainen, sitä ei kovin helposti toiseksi käännetä.

Tuo leima jää häneen loppuiäksi. Onhan tuo julkkiksilla nähty.

Nykyisessä nopeassa some maailmassa on jo ensi viikolla uudet kohut. Ei jää.

Aivan varmasti jää. Ei ole Karitan valheisiin enää tämän jälkeen luottamista.

Vierailija
1064/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein nainen vielä piiskaa tekemään remonttiakin taloon vaikka taloustilanne olisi kuinka kireä. Näillähän oli se iso remppa kanssa. Naiset jaluavat kaiken ja kuun taivaalta lisäksi. Ellei tule on ainakin ne kulissit kunnes...

Vierailija
1065/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu Petri Tykän ja Karitan suhteen kolmas osapuoli Teme

Rakkaudelle ei voi mitään

Me olemme kaikki aikuisia ja rakkaudelle kukaan meistä ei voi mitään, urheilullinen ja komea mies kertoo MTV:lle. Teme on tilanteesta hämillään, mutta onnellinen, koska nyt he pääsevät jatkamaan Karitan kanssa suhdetta avoimesti. Teme kertoo ensi kohtaamisesta MTV:lle näin:

– Eräänä iltana ystäviemme kanssa erillisissä seurueissa iltaa viettäessämme kuitenkin tapahtui jotakin. Olimme tavanneet sattumalta vapaa-ajalla muulloinkin, mutta tuossa illassa oli jotakin toisenlaista… jäimme jumiin toisiimme. Vetäydyimme terassille kahdestaan, kun ihastus roihahti. Karita oli kertonut nähneensä Temestä unta, mihin Teme vastasi nähneensä myös Karitasta unta.

– Sitten molemmat tuijoteltiin toisiamme että hetkinen, jotain tässä tapahtuu ja kylmät väreet menivät joka puolelta. Se oli välitön rakkauden puuska ja ihastuminen.

Niinpä. Rakkaus voi iskeä yllättäen.

Jos noin tulisesti rakastuu, jaksaa kyllä odottaa, että toinen päättää vanhan liittonsa asiallisesti.

Vierailija
1066/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Lopeta toi sonnan jauhaminen.

Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.

Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.

About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.

Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää.  Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.

Ja hyvä isä ollut silti minulle aina.

Vieraissa pilluissa juossut äijä hyvä iskä? 😂

Eipä se isyyteen vaikuta.

Kyllä, kyllä se vaikuttaa, paitsi ihan pikkulapsiin jotka eivät asiaa ymmärrä.

Millähän asiantuntemuksella sinä tällaista väität?

Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?

Moraalia sinulla ei ainakaan ole.

Vierailija
1067/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.

Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.

About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.

Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää.  Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.

Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?

Saathan sinä huoripukkia rakastaa ja fanittaa. Uskoa hänestä illusorista hyvää. Se on sinun traumasi.

Mene pois. Minäkin rakastan läheisiäni ja välitän minulle tärkeistä ihmisistä, olivatpa he tehneet mitä tahansa virheitä elämässään.

Vierailija
1068/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme kaikki aikuisia ja rakkaudelle kukaan meistä ei voi mitään, urheilullinen ja komea mies kertoo MTV:lle. Teme on tilanteesta hämillään, mutta onnellinen, koska nyt he pääsevät jatkamaan Karitan kanssa suhdetta avoimesti. Teme kertoo ensi kohtaamisesta MTV:lle näin:

– Eräänä iltana ystäviemme kanssa erillisissä seurueissa iltaa viettäessämme kuitenkin tapahtui jotakin. Olimme tavanneet sattumalta vapaa-ajalla muulloinkin, mutta tuossa illassa oli jotakin toisenlaista… jäimme jumiin toisiimme. Vetäydyimme terassille kahdestaan, kun ihastus roihahti. Karita oli kertonut nähneensä Temestä unta, mihin Teme vastasi nähneensä myös Karitasta unta.

– Sitten molemmat tuijoteltiin toisiamme että hetkinen, jotain tässä tapahtuu ja kylmät väreet menivät joka puolelta. Se oli välitön rakkauden puuska ja ihastuminen.

Taidat olla Petri satuinesi

Vierailija
1069/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka syytön on ylipäätään mihinkään pahaan tekoon, se heittäköön ensimmäisen kiven.

Vierailija
1070/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimikoon tämäkin opetuksena niille miehille, jotka iskee naisia leveilemällä rahoillaan. Rahat loppuu, naiset lähtee.

Ai että naiset on maksullisia vai?

Kummalakos noista onkaan paremmat tulot ja toisella vielä tappiota tekevä yritys.

Tulot on vain yksi asia, lisäksi on omaisuus, sijoitukset ja säästöt.

Myös naiset sijoittaa ja säästää.

Vierailija
1071/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temgesic-Teemu sai pesää!

Kuka se on, tämä Teemu?

Tätä minäkin ihmettelen. Ja mikä tuo Nigeria-juttu on?

Koulutettu kokenut hieroja.

Opintoni sisältävät osteopatiaa, klassista hierontaa, urheiluhierontaa, liikunnanohjausta, faskian käsittelyä, thaihierontaa, akupunktiota, hengitysterapiaa ja joogaa.

Olen tehnyt erilaisia kehohoitoja ja hierontaa vuodesta 1996. Ennen Body Mechanics Helsingin perustamista toimin Helsingin urheiluhieronta yrityksessä ja sitä ennen Suomen urheiluhieroja opistolla, jossa toimin ammatin harjoittajana, sekä opetin anatomian teoriaa ja hieronnan käytännön otteita. Olen myös työskennellyt kolmessa veikkausliiga joukkueessa vastaten pelaajien vammojen ennaltaehkäisystä ja niiden kuntoutuksesta.

Ei osaa edes yhdyssanoja.

Onko hän täysin suomalainen?

Vierailija
1072/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka syytön on ylipäätään mihinkään pahaan tekoon, se heittäköön ensimmäisen kiven.

No niin, ja jeesuskin saapui keskellemme 😂

Vierailija
1073/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin tulisesti rakastuu, jaksaa kyllä odottaa, että toinen päättää vanhan liittonsa asiallisesti.

Oletko eläin?

Aikuinen ihminen kyllä päättää ihan itse keneen rakastuu ja mitä hän tekee.

Vierailija
1074/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa huonot vibat Petristäkin. Karita teki väärin, mutta tuo Petrin uhriutumisen määrä, itsensä täydelliseksi mieheksi julistaminen, antaa täysin narsistivibat. Sori mutta totta. Julkinen nolaaminen, jopa lapsen kustannuksella. Ja loppukaneetti, pilasit koko elämäni ja luottoni kaikkiin naisiin. Puuttui enää: et ole mitään ilman minua.

Kaikille pettäjille pitäisi tulla julkinen nolaaminen. AINA!

Ihme pettäjien puolustamista. Pettäminen on väkisinmakaamiseen verrattava vastenmielinen teko.

Tietenkin se pilasi luoton kaikkiin naisiin. 20 vuotta naimisissa ja kaikki ollut valhetta. Miksi sitä koskaan enää luottaisi yhteenkään naiseen?

Koska yksi nainen ei ole sama kuin kaikki naiset? Ja miten niin kaikki on ollut valhetta?

Vierailija
1075/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku joogaukko? Vähän availleet juurichakroja yhdessä että kundaliinienergiat lähtee virtaamaan. Ollut varmaan joku tukos juurichakrassa. 

Joriinin juuret :D

Vierailija
1076/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa huonot vibat Petristäkin. Karita teki väärin, mutta tuo Petrin uhriutumisen määrä, itsensä täydelliseksi mieheksi julistaminen, antaa täysin narsistivibat. Sori mutta totta. Julkinen nolaaminen, jopa lapsen kustannuksella. Ja loppukaneetti, pilasit koko elämäni ja luottoni kaikkiin naisiin. Puuttui enää: et ole mitään ilman minua.

Kaikille pettäjille pitäisi tulla julkinen nolaaminen. AINA!

Ihme pettäjien puolustamista. Pettäminen on väkisinmakaamiseen verrattava vastenmielinen teko.

Tietenkin se pilasi luoton kaikkiin naisiin. 20 vuotta naimisissa ja kaikki ollut valhetta. Miksi sitä koskaan enää luottaisi yhteenkään naiseen?

No julkinen nolaaminen on toinen juttu. Narskun käsikirjasta toki. Mutta että vain kehuu itseään, onkin sitten se jännä juttu. Siitä puuttuu itsereflektio. Pettäminen on aina väärin. Sitä ei kukaan puolusta. Minäkään.

Vierailija
1077/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, ilmeisesti Petri on herkästi tulistuvaa sorttia. Rivien välistä vaikuttaa siltä, että avioliitossa on ollut jo hankaluuksia pitempään.

Karita on kyllä mielestäni aina vaikuttanut julkisuuskuvansa perusteella laskelmoivalta ja teeskentelevältä naiselta.

Nytpähän sitten saa puhtoiseksi rakennettu fasadi melkoisen kolauksen.

Vierailija
1078/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset aina - siis ihan aina - kieltää, että puolison varakkuudella olisi jotain merkitystä.

Vierailija
1079/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JONKUN IDIOOTIN PASKAKIRJOITUS.

Tässä aökuperäinen:

– Eräänä iltana ystäviemme kanssa erillisissä seurueissa iltaa viettäessämme kuitenkin tapahtui jotakin. Olimme tavanneet sattumalta vapaa-ajalla muulloinkin, mutta tuossa illassa oli jotakin toisenlaista… jäimme jumiin toisiimme, ja ehkä ensimmäistä kertaa, näimme toisemme aitoina itsenämme, emme yhtiö- ja yhteistyökumppaneina, Karita kirjoitti vuonna 2018 Rakkaudella, Karita Tykkä -blogissaan.

Vuonna 2022 Karita avasi tilannetta myös Rakkaudella, Karita -podcastissaan. Kyseisenä iltana molemmat olivat viettämässä iltaa ulkona Ravintola Teatterissa.

Kaksikko oli vetäytynyt terassille kahdestaan, kun ihastus roihahti. Karita oli kertonut nähneensä Petristä unta, mihin Petri vastasi nähneensä myös Karitasta unta.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009825244.html

Vierailija
1080/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalia sinulla ei ainakaan ole.

olet surullinen ihminen, eikä sun säälittävä tuomitsevuutesi ole moraalia nähnytkään. Puhut henkilölle, jonka vanhemmilla oli vakava kriisi kun hän oli vain alakouluikäinen lapsi. Missä sinun kovasti mainostettu moraalisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi