Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

3801/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut kuullutkaan tämän otsikon henkilöistä, mutta ketjun lukeminen on ihan parasta viihdettä! Av-palstaa parhaimmillaan, jatkakaa!

Tää just on niin rumaa, oikeiden ihmisten suuret ongelmat ja vastoinkäymiset ovat av:n viihdettä.

Samaa mieltä. Mulle tämä ei ole viihdettä, vaan suorastaan tervehdyttävää keskustelua. Kun jättää ne pahimmat haukkumiset huomiotta. Oma parisuhteeni nitisee liitoksistaan ja mieheni käytöksessä on paljon samaa kuin tuolla Petrillä..

Miksi ylipäätään olet aloittanut suhteen tuollaisen kanssa? Mikä ihme siinä on että ihmiset eivät kiinnittä alussa huomiota asioihin jotka tärkeitä? Ihan oma syy sitten myöhemmin. Tee valinta viisaasti. Itse olen lempannut hullut heti alussa jos paljastunut jotakin.

Sulla ei taida olla kokemusta tällaisista ihmisistä? Eivät todellakaan näytä huonoja puoliaan alussa tai välttämättä pitkään aikaan vaan osaavat olla hurmaavia ja rakkauspommittavat, sitouttavat. Sitten alkaakin manipulointi ja sumutus jne., ja jossain vaiheessa et enää tiedä mikä on totta ja mikä ei, osaavat puhua mustan valkoiseksi ja uhrista aina syyllisen kaikkeen. Sittenkin onkin vaikeaa enää lähteä kun on niin aivopesty ja traumasiteessä.

Höpsistä, jos osaisi ajetella aivoilla eikä jalkovälillä, niin näkisi heti ettei kukaan normaali ihminen "rakkauspommita" ja '"sitouta". Nuo ovat ainoastaan kontrolloivan ja manipuloivan tyypin normaaleja työkaluja. Sitä on vaikea ymmärtää miten niin moni lankeaa tuollaiseen käytökseen, jonka jokaisen pitäisi ymmärtää olevan sairasta.

Vierailija
3802/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä lapsi on, ja saako kuulla ympäristön huomauttelua, kuinka vanhemmat aikuismaisesti somessa kertovat eroon johtaneista syistä. Tai ainakin isä on kertonut.

Itse mietin kuinka saattaa kouluikäistä hävettääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan tiedot: Karita ja Teme rakastelivat peräkontissa kun Petri tuli paikalle

Seiskan tietojen mukaan Karita ja Teme olivat rakastelleen farmarimallisen Porschen peräkontissa kun Petri oli tullut paikalle kesken kaiken, avannut peräkontin ja kuvannut aktia puhelimensa kameralla. Tilanteen olivat nähneet useat sivulliset, sillä rakastavaisten lemmenhetki tapahtui Temen toimiston edessä Ratakadulla.

Lue kaikki kiihkeästä aikuisten välisestä lemmenhetkestä perjantain Seiskan erikoisnumerosta!

Hurjaa! Oliko doggystyle?

No toi Seiskajuttu on kyllä ihan vauvapalstan novellistin kekesintöä

On vai? Ai harmi! Mä niin odotin sitä erkoisnumeroa ja kuvareportaasia 😔

Vierailija
3804/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän paskanheiton aiheuttamaa mainehaittaa on vaikea korjata; se tullaan AINA muistamaan Karitan yhteydessä. Että semmosta seesteistä hyvinvointia ja valoa elämään.

Vierailija
3805/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää novellistien jutut on hauskoja. Ottavat tosin pois näppärästi sitä perusjargonia mitä oikeissa lehtijutuissa on. Medianlukutaitoisia nämä novellistit ainakin ovat.

Vierailija
3806/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mieltä lapsi on, ja saako kuulla ympäristön huomauttelua, kuinka vanhemmat aikuismaisesti somessa kertovat eroon johtaneista syistä. Tai ainakin isä on kertonut.

Onhan näitä aiemminkim nähty kuinka mies sekoaa ja alkaa somessa, lehdissä, TVsaa ja jopa kirjoissa tuomaan hajonneen parisuhteensa likapyykkiään julkisuuteen. Saattaa tosiaan lapsia hävettää ja pitkään.

Vierailija
3807/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Karita lähtisin pitkälle lomalle vakka johonkin retriittiin ulkomaille. Tiskin on saanut pitkiin aikoihin missään käydä, kun tykkä kyttää.

Palaa sitten valaistuneena takaisin ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Kirjoittaa vaikka kirjan.

Vierailija
3808/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä aiemminkim nähty kuinka mies sekoaa ja alkaa somessa, lehdissä, TVsaa ja jopa kirjoissa tuomaan hajonneen parisuhteensa likapyykkiään julkisuuteen. Saattaa tosiaan lapsia hävettää ja pitkään.

Rajala ja Parviainen tulee ekana mieleen. Näilläkin sama diagnoosi.

Vierailija
3809/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olisin tämän asian kanssa sinut, mutta todellisuus on valitettavasti kuitenkin aivan toinen. En tiedä miten pääsen tämän asian yli, mutta kaikkeni yritän tehdä. Eilen kaikki oli jo aika hyvin, mutta taas tänään on mieli ihan romuna ja sydän murskana.

Petrin kommentti omassa uusimmassa FB-postauksessaan. Tämä ihminenhän vaikuttaa täysin tasapainottomalta ja kypsymättömältä. Luuli että erosta pääsee yli päivässä, oltuaan vain hetkeä aiemmin tuhovoimaisen tunnekuohun vallassa? Painajaismainen tyyppi, ja painajaismaista Karitalle :( Ei ihme jos ovat kasvaneet erilleen, Karita kun on panostanut ja keskittynyt niin paljon myös mielen hyvinvointiin.

Vierailija
3810/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tämän postauksen pelkästään Karitan pyynnöstä, sillä en ole halunnut hänelle mitään pahaa. Ikinä en kuitenkaan pysty antamaan hänelle noita tehtyjä asioita anteeksi, mutta ajan kanssa omat tuntemukset muuttuvat varmasti miedommiksi. Oma sydän on edelleen täysin romuna, mutta pieni käänne on onneksi kuitenkin tapahtunut tässä toipumisessa.

Petetyksi tuleminen on rankkaa, varsinkin kun olet elänyt toisen kanssa melkein 20 vuotta ja luulit tuntevasi hänet perin pohjin. Omat tunteet tulevat ikävästi pinnalle edelleen, vaikka kuinka olen yrittänyt laittaa tämän asian taka-alalle.

Itse yritin pitää kaikin tavoin meidän perheyksikön yhdessä vielä tämän petetyksi tulemisen jälkeen eli vielä tänä viikonloppuna, mutta puolisoni tekemiin päätöksiin en valitettavasti ole enää pystynyt vaikuttamaan, vaikka itse en ollut syypää mihinkään tapahtuneeseen, muutoin kuin että tein todella paljon töitä viimeisten vuosien aikana, mutta sitäkin ainoastaan meidän perhettä varten. Itse olisin halunnut jatkaa pettämisestä huolimatta tätä parisuhdetta, mutta minkäs teet.

Martyyrin viitta on sitkeänä. Perhettä ei kyllä ajatellut, kun kostoretkelle lähti. Jeesus mikä äijä. Miksi Karita nyt enää tuollaisen kanssa olisi. Tuohan oli henkistä väkivaltaa.

Vierailija
3811/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun some on ansaintakeino, sen saa rakentaa millaiseksi haluaa. Asiakkaat päättää kiinnostaako se heitä vai ei. Jos Karitan brändiin ei kuulu likaiset sukkamytyt lattialla ja aamuriita miehen kanssa, niin ei hänen sellaisia tarvitse postata "aitousvaatimusten" takia. Niille on omat tarjoajansa ja omat asiakaskuntansa.

Jos tämä oman kruunun kiillottaja-Petri olisi oikeasti pyyteetön, ei hän edes tällaisessa tilanteessa heittäytyisi valittamaan surkeaa kohtaloaan ja syyttämään toista osapuolta elämänsä pilaamisesta. Jos hänellä olisi minkäänlaista kunnioitusta lastaan ja lähipiiriään kohtaan hän olisi hoitanut eron vähäeleisesti ilman julkista draamaa. Nyt hän näyttää vain kostonhimoiselta exältä joka kenenkään muun tunteista piittaamatta haluaa tuhota Karitan. Voin kuvitella miten uhriutuva ja syyllistävä ja itsensä jalustalle nostava aviomies hän on ollut.

Pettämistä en kuitenkaan hyväksy. Ensin hoidetaan ero ja sitten vasta lähdetään hummailemaan muiden kanssa. Varsinaisesta pettämisestä tässä on nyt kuultu vain katkeran miehen hatarat todisteet. Jostain kaivautuvat aina nämä elämän kolhimat huorittelijat, jotka katsovat oikeudekseen tuomita muut ilmeisesti uskoen siihen ihmeeseen että se saisi heidät itsensä näyttämään paremmalta ihmiseltä. Käy päinvastoin.

Juu, iso yleisö harvemmin haluaa lukea vaikkapa likatiskeistä tai mustikkatahroista sukissa. Mut sit taas kun kaikesta antaa liiankin ruusuisen kuvan ja vielä siihen päälle saarnaa miten muiden kuuluis elää ja syödä ni lopulta siinä tekee ittestään pellen ku paljastuukin aivan jotain muuta.

Hyvin brändätty ja stailattu. Semmosta satumaailmaa, kenellä oikeesti on aikaa (ja varaa) hinkata omaa hyvinvointia 10 tuntia päivässä ja nuuhkia jotain kiviä?

Nololla tavalla kulissit kaatui.

Vierailija
3812/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se blogi olis enemmän sitä tosi elämää ja vähemmän kiiltokuvaa, niin vahingoniloa olis vähemmän. Sen minkä some antoi niin some nyt ottaakin.

Vierailija
3813/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tein tämän postauksen pelkästään Karitan pyynnöstä, sillä en ole halunnut hänelle mitään pahaa. Ikinä en kuitenkaan pysty antamaan hänelle noita tehtyjä asioita anteeksi, mutta ajan kanssa omat tuntemukset muuttuvat varmasti miedommiksi. Oma sydän on edelleen täysin romuna, mutta pieni käänne on onneksi kuitenkin tapahtunut tässä toipumisessa.

Petetyksi tuleminen on rankkaa, varsinkin kun olet elänyt toisen kanssa melkein 20 vuotta ja luulit tuntevasi hänet perin pohjin. Omat tunteet tulevat ikävästi pinnalle edelleen, vaikka kuinka olen yrittänyt laittaa tämän asian taka-alalle.

Itse yritin pitää kaikin tavoin meidän perheyksikön yhdessä vielä tämän petetyksi tulemisen jälkeen eli vielä tänä viikonloppuna, mutta puolisoni tekemiin päätöksiin en valitettavasti ole enää pystynyt vaikuttamaan, vaikka itse en ollut syypää mihinkään tapahtuneeseen, muutoin kuin että tein todella paljon töitä viimeisten vuosien aikana, mutta sitäkin ainoastaan meidän perhettä varten. Itse olisin halunnut jatkaa pettämisestä huolimatta tätä parisuhdetta, mutta minkäs teet."

Torstaina julkaisi sen kammottavan ensimmäisen kirjoituksen ja aikoi lähettää eropaperit. Nyt viikonloppuna on halunnut jatkaa vielä avioliittoa Karitan kanssa, mutta Karita on sanonut haluavansa eron. 

Vierailija
3814/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän paskanheiton aiheuttamaa mainehaittaa on vaikea korjata; se tullaan AINA muistamaan Karitan yhteydessä. Että semmosta seesteistä hyvinvointia ja valoa elämään.

Höpö höpö, kateelliset kyykkyyn! Karita tulee nousemaan kuin feenix-lintu avioeronsa tuhkasta, uljaana ja entistä kauniimpana 🧡

Vierailija
3815/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, kateelliset kyykkyyn! Karita tulee nousemaan kuin feenix-lintu avioeronsa tuhkasta, uljaana ja entistä kauniimpana 🧡

Kannattaa googlata sanat Miia Moisio ja Feeniks-lintu.

Vierailija
3816/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= entistä ruskettuneempi ja luisevampi

Vierailija
3817/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen pyyntö.

Poistin eilen täältä FB:stä torstaina postaamani jutun, sillä alunperin pienelle ryhmälle tarkoittamani avautuminen levisi kuin kulovalkea niin nettipalstoille kuin iltapäivälehtien sivuille. Olen tosi noviisi Facebookin ja muun somen osalta, enkä ymmärtänyt että postaukseni oli julkinen kaikille. Sen piti olla näkyvillä pelkästään FB-ystävilleni. Edellisestä postauksestani oli kulunut jo lähes 7 vuotta, enkä ymmärtänyt postaukseni saamaa näkyvyyttä, kuin vasta sitten kun minulle alkoi sadella viestejä. Viestejä tuli tutuilta ja tuntemattomilta ihmisiltä, ja niistä iso osa oli positiivisia ja kannustavia. Jouduin kuitenkin samalla aikamoisen maalituksen kohteeksi Karitan seuraajien toimesta. Heidän mielestä tämänlaiset viestit olisi pitänyt käsitellä kahden kesken ja nyt jälkikäteen ajateltuna alan olemaan jollain asteella samaa mieltä, että olisin voinut jättää tuon postaukseni väliin tai ainakin tehdä siitä hieman siistimmän, sillä tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa Karitalle nyt muodostunutta harmia.

Kyseinen torstaina tekemäni postaus oli siis todella suora, rankka ja se tuli suoraan sydämestäni, sillä olin torstaina todella hajalla. Eilen sain sitten koottua itseäni vähän kasaan ja tulin siihen lopputulokseen, että piilotan alkuperäisen viestin täältä FB:stä, sillä postaukseni rupesi aiheuttamaan eri osapuolille ikäviä asioita ja koko juttu paisui aivan liian suureen mittakaavaan.

Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen kolmannelle osapuolelle. Karitan näkökantaa en viitsi tässä tuoda esille ja olen tuonut oman näkemykseni esille jo torstaina, joten se siitä.

Ja sitten asiaan. Olen nyt ollut Karitan kanssa yhteydessä ja satun tämän vuoksi tietämään, että Karita on saanut todella ikäviä viestejä. Viestejä on tullut FB:ssä, Instagramissa ja Karitan verkkosivujen kautta. Kaikesta Karitan minulle aiheuttamasta kärsimyksestä ja vääryydestä huolimatta, en halua hänelle pahaa, joten toivoisin ettei hänelle lähetettäisi mitään negatiivisia viestejä.

Käsittelemme Karitan kanssa jatkossa näitä asioita somen ulkopuolella, joten toivoisin että hänet jätettäisiin nyt vihdoin rauhaan, sillä kukaan ei ansaitse saada tuollaisia viestejä, oli sitten tapahtunut mitä tahansa. Itse koen yhä tulleeni pahasti petetyksi, mutta en kuitenkaan toivo Karitalle mitään pahaa, sillä oma vihantunne on jo laantunut pelkäksi pahaksi pettymykseksi ja suruksi.

Toivon syvästi että tämä viestini selvittää asiaa ja toivon myös samalla, että seuraava postaukseni on aikaisintaan 7 vuoden päästä, sillä tunnun aiheuttavan ihmisille ainoastaan harmia, vaikka alkuperäinen tarkoitukseni oli ainoastaan purkaa omaa ikävää sydänsurua. Tai ehkäpä aloitankin uudelleen täällä somessa vierailut, kunhan ensin saan itseni taas kasaan...

Eli mä olin täysin oikeassa!!! Keski-ikäinen lähti sekoilemaan faceen ja kirjoitti mitä sattuu. No niin. Eli petti ehkä Petrin mielestä, mutta ei ehkä suuren kansan. Aiheutti Karitalle ihan kamalan tilanteen. Kaikki incelit heittäneet uhkauksiaan. Täällä houriteltu monta päivää. Menkääs nyt ihmiset itseenne taas reaktioinenne. Myös Petri.

Mitä huonommin Karitalla menee tämän jälkeen, sitä iloisempi olen.

Outoa, että joku saa elämäänsä iloa siitä, että itselle täysin tuntemattomalla ihmisellä menee huonosti. Kertoo aikamoisista mielenterveysongelmista.

Vierailija
3818/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaajan retoriikkaa:

Karitan ura pilalla = nainen on vain miehen jatke

Karita joutuu Kontulaan = naisella ei voi olla omaa rahaa

Humpuukin myyjä = naisella ei voi olla ammattitaitoa ja annettavaa

Petturi = nainen on aina petturi, vaikka mies selvästi valehtelee

Golddigger = nainen tahtoo miehestä vain hyötyä

Jakorasia = naine on aina hortsu, paitsi jos on pihtari, jolloin on viddun hortsu

Hyvät tissit = nainen on pelkkä objekti

Lattatissit, ruma naama, vanha = nainen on arvoton, koska ei kelpaa enää objektiksi

Pettäjät riippumatta onko mies vai nainen ovat pohjasakkaa. Muut kohdat osuvat.

Näin. Mutta näyttää siltä, ettei Karita edes pettänyt. Petrin päässä enintään.

No mutkun mutkun jokainen käsittää pettämisen omalla tavallaan. Jollekin pettämistä on seksi vieraan miehen kanssa, jollekin toiselle se että lähettää vieraalle miehelle viestin Olet elämäni valo.

Et voi tietää mitä muuta on tapahtunut. Pettämistä on näköjään ollut. Eipä muut asiat enempää meille kuulukaan. Asia on nyt selvä. Karita on pettäjä. Tapaus loppuunkäsitelty.

Kyllähän Petri kaiken meille kertoi. Hän sai omien sanojensa mukaan vihiä asiasta reilu viikko sitten, kun Karita laittoi viestin Olet elämäni valo. Petri halusi omien sanojensa mukaan erota jo tuolloin. Jatkoivat kuitenkin. Petri omien sanojensa mukaan seurasi Karitan liikkeitä ja näki kun Karita ja mies nousivat samaan autoon. Tämä oli Petrin omien sanojen mukaan niin raskauttavaa, että hän kuvasi sen kännykällään.

Sille ei tietenkään voi kukaan muu mitään, että Petri kokee tuollaiset arkiset asiat pettämiseksi. Noin yleensä ihmisille pettäminen tarkoittaa seksiä, suutelua, eroottisia viestejä tai muuta fyysistä.

Aivan ja samalla Petri tuli kertoneeksi, että ratsaa vaimonsa kännykkää sekä stalkkaa ja salakuvaa vaimoaan, kun tämä lähtee jonnekin kotoaan.

Vierailija
3819/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että olisin tämän asian kanssa sinut, mutta todellisuus on valitettavasti kuitenkin aivan toinen. En tiedä miten pääsen tämän asian yli, mutta kaikkeni yritän tehdä. Eilen kaikki oli jo aika hyvin, mutta taas tänään on mieli ihan romuna ja sydän murskana.

Petrin kommentti omassa uusimmassa FB-postauksessaan. Tämä ihminenhän vaikuttaa täysin tasapainottomalta ja kypsymättömältä. Luuli että erosta pääsee yli päivässä, oltuaan vain hetkeä aiemmin tuhovoimaisen tunnekuohun vallassa? Painajaismainen tyyppi, ja painajaismaista Karitalle :( Ei ihme jos ovat kasvaneet erilleen, Karita kun on panostanut ja keskittynyt niin paljon myös mielen hyvinvointiin.

Sinä vaikutat empatiakyvyttömältä. On kova paikka tulla petetyksi pitkässä parisuhteessa ja kriisissä tunteiden heittely on normaalia ja katkuu pitkään. Ei siitä parissa päivässä kukaan selviä. Avioero on kova paikka.

Vierailija
3820/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen pyyntö.

Poistin eilen täältä FB:stä torstaina postaamani jutun, sillä alunperin pienelle ryhmälle tarkoittamani avautuminen levisi kuin kulovalkea niin nettipalstoille kuin iltapäivälehtien sivuille. Olen tosi noviisi Facebookin ja muun somen osalta, enkä ymmärtänyt että postaukseni oli julkinen kaikille. Sen piti olla näkyvillä pelkästään FB-ystävilleni. Edellisestä postauksestani oli kulunut jo lähes 7 vuotta, enkä ymmärtänyt postaukseni saamaa näkyvyyttä, kuin vasta sitten kun minulle alkoi sadella viestejä. Viestejä tuli tutuilta ja tuntemattomilta ihmisiltä, ja niistä iso osa oli positiivisia ja kannustavia. Jouduin kuitenkin samalla aikamoisen maalituksen kohteeksi Karitan seuraajien toimesta. Heidän mielestä tämänlaiset viestit olisi pitänyt käsitellä kahden kesken ja nyt jälkikäteen ajateltuna alan olemaan jollain asteella samaa mieltä, että olisin voinut jättää tuon postaukseni väliin tai ainakin tehdä siitä hieman siistimmän, sillä tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa Karitalle nyt muodostunutta harmia.

Kyseinen torstaina tekemäni postaus oli siis todella suora, rankka ja se tuli suoraan sydämestäni, sillä olin torstaina todella hajalla. Eilen sain sitten koottua itseäni vähän kasaan ja tulin siihen lopputulokseen, että piilotan alkuperäisen viestin täältä FB:stä, sillä postaukseni rupesi aiheuttamaan eri osapuolille ikäviä asioita ja koko juttu paisui aivan liian suureen mittakaavaan.

Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen kolmannelle osapuolelle. Karitan näkökantaa en viitsi tässä tuoda esille ja olen tuonut oman näkemykseni esille jo torstaina, joten se siitä.

Ja sitten asiaan. Olen nyt ollut Karitan kanssa yhteydessä ja satun tämän vuoksi tietämään, että Karita on saanut todella ikäviä viestejä. Viestejä on tullut FB:ssä, Instagramissa ja Karitan verkkosivujen kautta. Kaikesta Karitan minulle aiheuttamasta kärsimyksestä ja vääryydestä huolimatta, en halua hänelle pahaa, joten toivoisin ettei hänelle lähetettäisi mitään negatiivisia viestejä.

Käsittelemme Karitan kanssa jatkossa näitä asioita somen ulkopuolella, joten toivoisin että hänet jätettäisiin nyt vihdoin rauhaan, sillä kukaan ei ansaitse saada tuollaisia viestejä, oli sitten tapahtunut mitä tahansa. Itse koen yhä tulleeni pahasti petetyksi, mutta en kuitenkaan toivo Karitalle mitään pahaa, sillä oma vihantunne on jo laantunut pelkäksi pahaksi pettymykseksi ja suruksi.

Toivon syvästi että tämä viestini selvittää asiaa ja toivon myös samalla, että seuraava postaukseni on aikaisintaan 7 vuoden päästä, sillä tunnun aiheuttavan ihmisille ainoastaan harmia, vaikka alkuperäinen tarkoitukseni oli ainoastaan purkaa omaa ikävää sydänsurua. Tai ehkäpä aloitankin uudelleen täällä somessa vierailut, kunhan ensin saan itseni taas kasaan...

Eli mä olin täysin oikeassa!!! Keski-ikäinen lähti sekoilemaan faceen ja kirjoitti mitä sattuu. No niin. Eli petti ehkä Petrin mielestä, mutta ei ehkä suuren kansan. Aiheutti Karitalle ihan kamalan tilanteen. Kaikki incelit heittäneet uhkauksiaan. Täällä houriteltu monta päivää. Menkääs nyt ihmiset itseenne taas reaktioinenne. Myös Petri.

Mitä huonommin Karitalla menee tämän jälkeen, sitä iloisempi olen.

Outoa, että joku saa elämäänsä iloa siitä, että itselle täysin tuntemattomalla ihmisellä menee huonosti. Kertoo aikamoisista mielenterveysongelmista.

Toisten suhteista kirjoittaminen on tosiaan mt-ongelman merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän