Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Minusta mies on aito ja syy ymmärrettävä ja oikeusdessa tulisi olemaan äärivaikeata tulla muuhun johtopäätökseen inhimillisyys huomioiden. Kyseessä pitkä suhde ja intohimot pelissä. Lisäksi karitasta kaivettaisiin kaikki aiempi mahd pettämistausta jne. Joten, ei mene oikeuteen.
Mitä sillä pettämisellä on väliä? Se ei ole rikos. Kunnianloukkaaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä kovasti puolustellaan pettäjää kun on nainen. Minä olen petetyn puolella, se on hirvittävä tilanne kun koko elämä vedetään jalkojen alta.
Täh? Helena ketjussa ollaan kyllä Mikon puolella
Tää on Tykkä ketju ja pettäjän puolella täälläkin ollaan. Eikö kukaan enää kunnioita uskollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä kovasti puolustellaan pettäjää kun on nainen. Minä olen petetyn puolella, se on hirvittävä tilanne kun koko elämä vedetään jalkojen alta.
Ei kai täällä kukaan pettäjä puolustelee, mutta miehensä reaktio oli hieman liioiteltu kosto lapsensa äitiä kohtaan. Likaista peliä.
Onkohan naisen kaduilla nussiminen lapsesta likaista ja ekana? Mieshän sanoo että se olisi kuitenkin tullut julkiseksi. Vahingoittaako lasta, 13 vee?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajat tuntuvat olettavan miehen kirjoituksen olevan se ainoa ja oikea totuus. Suu vaahdossa ollaan valmiita tuomitsemaan toinen osapuoli ilman ensimmäistäkään todistetta. Alkaa kuulostaa suorastaan noitavainolta. Riittää, että joku keksii syytteen, niin ilman muuta nainen on syyllinen.
Tää lynkkaamismeininki tässä ja myöskin muissa ketjuissa on suorastaan järkyttävää. Mitä ihmisille on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Minusta mies on aito ja syy ymmärrettävä ja oikeusdessa tulisi olemaan äärivaikeata tulla muuhun johtopäätökseen inhimillisyys huomioiden. Kyseessä pitkä suhde ja intohimot pelissä. Lisäksi karitasta kaivettaisiin kaikki aiempi mahd pettämistausta jne. Joten, ei mene oikeuteen.
Juurikin näin. Täällä liikkuu välillä palstahullu tuosta asiasta. Realismi kateissa hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13-vuotias voi jo itse päättää kellä asuu. Tämä asuu varmaan äitinsä luona. Kuivakakuista huolimatta.
Äidin elannon hankkiminen kouluttamattomana jatkossa ei ole kovin lapsiystävällistä, joten lets see.
Kyllä sen bisnes jatkuu. Tästä saa hyvän kirjan, jopa tv-sarjan. Ukosta en oo ihan varma miten selviää.
Alapääbisnes toimii kunnes lakkaa toimimasta. Ex-ukoltakaan ei rahaa enää heru, mutta onneksi sinkulle on tiedossa Jakomäen leipäjonot. Lapsesta huolehtii isä.
Haha. Siinähän veeti fantasioit. Joko pistit karitalle vähän hatemailia? Raukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen edun vahingoittaminen on rikos jos lapsia jaetaan.On Karita heikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajat tuntuvat olettavan miehen kirjoituksen olevan se ainoa ja oikea totuus. Suu vaahdossa ollaan valmiita tuomitsemaan toinen osapuoli ilman ensimmäistäkään todistetta. Alkaa kuulostaa suorastaan noitavainolta. Riittää, että joku keksii syytteen, niin ilman muuta nainen on syyllinen.
Tää lynkkaamismeininki tässä ja myöskin muissa ketjuissa on suorastaan järkyttävää. Mitä ihmisille on tapahtunut.
Totuus kestää aina tarkastelua. Karita olisi voinut yksiselitteisti kiistää että mitään pettämistä ei ole tapahtunut. Miksi hän ei tehnyt näin?
Pettäminen on aina väärin. Kannattaisi erota ensin ennenkuin alkaa katselemaan tuoreempaa ruohoa aidan toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13-vuotias voi jo itse päättää kellä asuu. Tämä asuu varmaan äitinsä luona. Kuivakakuista huolimatta.
Äidin elannon hankkiminen kouluttamattomana jatkossa ei ole kovin lapsiystävällistä, joten lets see.
Mitä horiset. Karitalla on koulutus ja muutakin osaamista sekä työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näillä kaikilla hyvinvointivalmentajilla on ihan sairas henk.koht elämä?
Martina, Karita, Nanna, Jutta, Rita
Koska koko "hyvinvointivalmennus"bisnes on täyttä huijausta. Oman elämänsä sankarit ilman mitään asiallista koulutusta yrittää nyhtää hyväuskoisilta instaseuraajilta rahat pois. Onko siis ihme että oma elämäkin on hieman sekaisin näillä, jotka hankkii elantonsa toisia vedättämällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennä someen kirjottelemaan että VIHAA lapsensa äitiä. Huhhuh mikä ukko!
Te ette tiedä miltä miehestä tuntuu, kun vaimo pettää ja pitää kulisseja. Petri on vihainen eikä hullu.
Petetyksi tulleen Jannan laulun sanoin:
Särjetty ja satutettu sinua on monta kertaa
ja nyt kuvittelet että se on sinä jonka päässä viiraa
Yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun
ja luulet että tästä on mahdotonta ikinä toipuu
Hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa kivi pohjaan
Hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät
Hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa
Olen aina inhonnut tuota Karitaa. Ylimielinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus kestää aina tarkastelua. Karita olisi voinut yksiselitteisti kiistää että mitään pettämistä ei ole tapahtunut. Miksi hän ei tehnyt näin?
Miksi olisi pitänyt kiistää julkisesti. Tämä asia ei kuulu Suomen kansalle millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sulla kädet tärisee näppiksen ja laatikkoviinin hanan välillä. Oletko katkera palstalle jostain?
En kyllä tajua näitä julkisia avautumisia.
Omissakin piireissä ollut eroja,eikä sitä likapyykkiä ole missään facessa tehty. Ja kyllä, asetukset voisi laittaa vaikka vain kavereille.
No toivon,ettei lapsi kärsi koulussa tms.
Muuten ei asia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen edun vahingoittaminen on rikos jos lapsia jaetaan.On Karita heikoilla.
Lisäksi tuo ravitsemispuoli on riski lapsen kehitykselle ja kyseessä vielä poika eli lapsi määräytyy isälleen. Karitalle ei jää vaihtoehtoja. Täältä realiteetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pitänyt kiistää julkisesti. Tämä asia ei kuulu Suomen kansalle millään tavalla.
Normaali kiistäisi jos mitään ei olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen bisnes jatkuu. Tästä saa hyvän kirjan, jopa tv-sarjan. Ukosta en oo ihan varma miten selviää.
Alapääbisnes toimii kunnes lakkaa toimimasta. Ex-ukoltakaan ei rahaa enää heru, mutta onneksi sinkulle on tiedossa Jakomäen leipäjonot. Lapsesta huolehtii isä.
Hei nyt joku roti. Kateus on tosi rumaa. Aina. Yritä nyt vähän edes...
Pete on mies, Helena nainen. Miehet itkee tasa-arvosta ja todellisuus edelleenkin vuonna 2023 on tämä.